Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, October 14, 2014

Dua ADUN Digantung: Tapi Mereka Rasa Berbaloi Kerana Hasrat Pulihkan Kembali Kuasa PR Tercapai

Aku rasa walau pun PAS menghukum mereka tetapi rakyat Selangor (penyokong PR) terhutang budi kepada mereka

Walau digantung, dua Adun PAS rasa ‘berbaloi’ singkirkan Khalid Ibrahim

3 comments:

  1. Samada 2 YB ni buat rayuan @ tidak...imej PAs dah barai n hancur...
    Tunggu PRU14 tgk buktinya...post mortem kekalahan truk PAs mudah je jwapan nya...sbb mulut tuan presideng..dan brapa2 org pnyokong kuat tuan presideng..seperti longkang...kalo cerdik takpe..tpi byk knyataan serupa tgh sting pil kuda...
    Dlm parlimen..mulut2 longkang pemimpin PAs ni semua kasi simpan sama bini..
    Nampak sgt bangang geng UG..tak brani pula nk brbahas dgn annuar musa..nasib de yg dikata pngkhianat PAs yg bngun mbela PAs...mmg sial btol lah puak PAs UG ni..mnyesal sokong PAs sbelom ni...

    ReplyDelete
  2. Cuba nyatakan dengan nyata lagi sahih akan kemungkaran TSKI.rasa nya hingga kini pemimpin pkr dan dap masih gagal membuktikan salahlaku TSKI.berapa banyak wang yg telah disonglap,berapa ramai saudara mara yg dikayakan nya.selamatkan bangunan ibupejabat pkr dari dilelong ada ler.tak nampak langsung TSKI mengharubirukan Selangor.malahan rakyat Selangor pasti nya bersyukur dgn tindakan TSKI memulangkan balik keuntungan kepada penduduk Selangor.mujur TSKI tidak memulangkan keuntungan ekonomi pada pelahap pelahap yg sentiasa mengangga mulut.

    ReplyDelete
  3. Anon 6:05 PM

    Kamu suruh orang nyatakan itu dan ini serta minta bukti pula tu? Kamu ini dah terlalu jauh ketinggalan keretapi. Rasanya bukan sebab kamu terlewat tetapi kerana kamu tak tahu membaca no. keretapi dan jadual berlepasnya..... Kalau dah buta huruf, tak payah lah nak minta bukti itu dan ini, kalau orang beri buktipun, bukannya kamu tahu membaca kan?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa