Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, June 3, 2015

Dah boleh agak apa maksudnya.......

Dua gambar ini aku terima melalui WhatsApp dari seorang Ketua Bahagian UMNO
Korang boleh jangka apa tujuannya dan siapa yang UMNO sokong?
 

14 comments:

  1. Memang Perangai Cibai Umngok dh Meresap dlm diri sebahagian ahli PAS.President Buat BODOH je .seakan bersetuju Bingai betul

    ReplyDelete
  2. Itulah yang sebenar-benarnya berlaku, umno nak sokong siapa dia punya pasal. Insha-Allah TGHH akan terus kekal sebagai nakhoda bahtera PAS.

    ReplyDelete
  3. Dulu Pas
    sekarang Amnu
    dulu ikhlas
    sekarang bercelaru

    ReplyDelete
  4. Dari Parti Pak Lebai kepada Parti Nasional,
    Rakyat gembira seantorio dunia, Puak UG masuk menerjah akal,
    Rakyat yang mengundi PAS rasa teraniaya.

    Dari Parti Pak Lebai akhirnya pulang kepada Parti Pak Lebai juga.

    ReplyDelete
  5. Orang PAS tetap Otak Gred 3 malas membaca

    Jadi Parti Orang Rohingya balik lah gaya nya

    Kalau Cerdik itu Cina , Tidak Cerdik tu Melayu

    Ini akibat tak ikut Ajaran NABI SAW sepenuh nya

    Harun Din pun sudah main laku RASIS bukan nak kembang ajaran NABI SAW

    Hancur PAS jika ada Munafik macam ini

    Cakap BODOH!!!!! marah pulak.

    ReplyDelete
  6. Parti Lebai Malang bodoh sombong

    ReplyDelete
  7. Bahtera PAS tidak mudah karam kalau bernakhodakan TGHH cuma kelasi yang mabuk je akan terjun laut...kahkahkah, NIK Abduh dan Khalil telah diberi mandat untuk menguasai pemuda PAS, syabas kepada keduanya. Harubiru macai-macai DAP kat sini sehinggakan tiada langsung dipublishkan tentang mukmatar. Sebelum ni blog mountdweller begitu lantang mengkritik TGHH, Nik Abduh, Nik Amar dan ulamak....nah, lihat sekarang betapa berkuasanya suara akar umbi.....kahkahkahkah.

    ReplyDelete
  8. hehe....suara akar umbi PRU14 baru tau camne....hehehehahahaHAHAHAHA. Perwakilam tu lom tentu suara akar umbi....Pas Sgor...Pas Perak...Pas Johor...Pas N9...Pas Png....makan tanah le....
    ko lantik le puak Pantai Timur semua naik..
    bak kata sorg profesor.....dari kampong kita (PAS le tu ngok wei) asal....ke kampong juga kita(PAS juga le ni samdol wei) kembali...

    ReplyDelete
  9. Otoote,
    Kahkahkahkah.....Korang jangan la dengki, biarkan kami melayari bahtera dengan aman selepas muktamar ni, tiada lagi kelasi mabuk, tiada lagi jurumudi yang muntah hijau dan tiada lagi pembantu-pembantu nakhoda pening lalat akibat melawan arus. Kahkahkah, macai-macai dan admin jangan kecewa, PRU14 nanti kamu boleh pilih bahtera mana yang kamu nak tumpang. Kitaorang akan berada dibahtera PAS bernakhodakan seorang nakhoda yang berprinsip, biar ke kampung atau kemana saja seperti kata kamu otoote, asalkan prinsip tidak tergadai. Yaaaahooooooo......kahkahkah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nakhoda dia dah terjunam kat sg buluh...

      Delete
  10. nakhoda berprinsip yg dok U-turn manjaaaaaaaasnnnggggg.....hehe. sori bro....tak dengki pon. pikul lah amanah Allah tu baik2.....sebab semua akan dipersoal sedetail-detailnya.

    ReplyDelete
  11. Otoote,
    Kahkahkahkah......U-turn? Kami tidak kisah Nakhoda buat u-turn walau beribu kali pun asal kan masih berprinsip. Jom la join sekali otoote....kahkahkahkah.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa