Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, June 26, 2015

Satu komentar: Hikayat sekawan kambing

HIKAYAT SEKAWAN KAMBING
Sekawan kambing telah diasingkan pada 4-6 Jun 2015

Tujuan diasingkan ialah ialah untuk mensucikan kandang dari pencemaran unsur-unsur sekular. 
Baca komentar sepenuhnya di blog Yong Suka Kuning

5 comments:

  1. G18 menakutkan umno. Tghh kena keja lebih sikit...dulu setakat dap skrg de g18.

    ReplyDelete
  2. Kambing mana yang nak kena makan dengan serigala bergantung kepada gembalanya. Kalau gembala kuat menipu dan u-turn hingga kambing pening... agak2nya kambing dia kena makan serigala ke tak?

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, itulah ketegasan seorang pemimpin sebuah parti yang memperjuangkan Islam. musuh utama UMNO sejak dari dulu ialah PAS. Apabila G18 menubuhkan parti baru disaat itu tiada lagi ketakutan buat UMNO, boleh lah UMNO bernafas lega dan tidur lena.

    ReplyDelete
  4. Kambing-kambing yang keluar dari kandang itu tiada satu pun yang hitam, yang tinggal dalam kandang itu sahaja hitam belakanya. Jadi, jika berlaku kekecohan atau diserang wabak kuku, mulut, siku dan lutut di kalangan kambing dalam kandang nanti, kambing-kambing yang telah keluar dari kandang tentu tidak dapat diwarnakan dengan cat hitam. Itu sahaja.

    ReplyDelete
  5. Walaon2 yg tingal dlm Pas skrg dijadikan kambing. Malangnya semua kambing tu brpnyakit...siku dan lutut....oleh itu kambing G18 trpaksa kluar kandang sblum mereka juga dihingapi pnyakit siku gan lutut.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa