Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, April 22, 2016

Ada yang berpeluh dingin dengan berita ini?

Friday, 22 April 2016
KU LI TETAMU ISTIMEWA PROGRAM NAJIB DI MELAKA ESOK
Esok, 23 April akan berlangsung majlis memperingati Tun Ghafar Baba di Memorial Tun Ghafar Baba, di Bukit Peringgit, Melaka.

Ia adalah sempena 10 tahun pemergian Allahyarham, salah seorang pejuang terbilang UMNO yang sebelum ini pernah memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Ketua Menteri Melaka.

Perdana Menteri, Najib Razak akan hadir ke majlis tersebut. Difahamkan semua pemimpin tertinggi UMNO juga akan turut hadir di mana majlis memperingati ulang tahun yang dianjurkan oleh Jabatan Perdana Menteri dengan kerjasama Kerajaan Negeri Melaka itu akan diadakan secara besar-besaran.

Berdasarkan senarai mereka yang bakal memberikan ucapan, selain Najib selaku Presiden UMNO/Perdana Menteri dan Tamrin yang mewakili keluarga Tun Ghafar, satu-satunya pemimpin lain yang akan berucap ialah Tengku Razaleigh Hamzah.

Tun Khalil Yaakob tidak berucap, Ketua Menteri Melaka, Idris Haron juga tidak berucap, tiba-tiba hanya Tengku Razaleigh dijemput menyampaikan ucapannya.

Difahamkan, pihak Jabatan Perdana Menteri sendiri yang mahu Tengku Razaleigh berucap di majlis itu.

Kenapa Tengku Razaleigh?

Adakah ini tanda-tanda sesuatu akan berlaku kepada Tengku Razaleigh tidak berapa lama lagi?

Ehem...ehem....jangan ada yang mula berpeluh dingin dengan berita ini!! (SH 22/04/2016). - sumber

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa