Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, April 21, 2016

Rakan pembangkangkah mereka?

Assalamualaikum 

Perjuangan Pas mengekalkan regim Umno

Pas hari ini menghadapi masalah dalaman yang amat kronik....apabila kesemua  profesionalnya  telah meninggalkannyal....dan menyertai Amanah,......kepimpinan yang ada hari ini d lihat tidak mampu  untuk memperjuangkan nasib rakyat.....apatah lagi untuk bersaing dengan Pkr....Dap dan Amanah  untuk membongkar penyelewengan  yang d lakukan  umnoBn

Pas juga tiada pilihan selain menyokong segala usaha yang akan dibuat oleh Najib kerana Pas kini tidak lagi mampu bergerak sendirian.

Kesemua ahli parlimen PAS kebelakangan ini bersama ahli parlimen Umno..... bersatu dalam undian menolak usul untuk menyingkirkan Najib...... bahkan akan menentang apasaja usul yang  boleh menjatuhkan Najib dan kerajaan zalim UMNO.

Ini membuktikan bahawa Pas kini sudah berada dalam  genggaman Najib  dan  Umno......Najib boleh tidur lena  apabila melihat keadaan ini.....dan beliau juga  mungkin sudah boleh memikir  untuk menunaikan apa2 janji.....atau imbalan yang  telah  d buat  kepada Pas selepas ini

Apa yang mampu Pas perjuangkan untuk rakyat selain dari memberi  hayat kepada Umno......?

Layar Impian

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa