Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, April 20, 2016

Inilah dia Yahudi!

Doktor Israel Menipu Dalam Laporan Bedah Siasat
mStar - Diterbitkan: Isnin, 18 April 2016 9:39 AM
KELUARGA seorang wanita Australia yang ditemui mati di Israel mempertikai laporan bedah siasat daripada doktor di negara berkenaan.

Mangsa, Julie Pearson sebelum ini ditemui mati dipercayai dipukul teman lelakinya ketika melawat suspek di Eilat, Israel.

Bagaimanapun ahli Patologi berkenaan didakwa menipu dalam laporan kematian mangsa dengan mendakwa wanita itu meninggal dunia kerana kematian mengejut.

Berikutan itu, keluarga Pearson yang berada di Australia tidak berpuas hati dengan penipuan tersebut kerana mangsa dikatakan telah dupukul dengan teruk oleh suspek.
Julie Pearson

Tidak cukup dengan itu, keluarga mangsa turut mendedahkan gambar mayat Pearson dengan keadaan cedera di muka akibat dipukul.

Keluarga mangsa turut melabelkan siasatan Israel sebagai memalukan dan bertindak kejam terhadap mangsa.

"Kecederaan pada mangsa dapat dilihat dengan jelas, Ia lebih teruk daripada laporan doktor Israel," jelas keluarga Pearson.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa