Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, April 29, 2016

Saja nak kenalkan anggota baru keluarga (cucu-cucu)

Yang sulong dari anak kedua saya 
Ungku Zul Farrel Ungku Mohd. Zulkifli
Ungku Zul Farrel - 22 bulan
Agak-agak mewarisi hobi Datuk.........climbing!
Renung adiknya yang masih bertali pusat
baru lahirkan di rumah
Ungku Zul Farrel juga lahir di rumah
Ungku Zul Farrez Ungku Mohd. Zulkifli  - 10 hari
Anak kedua dari Anak Sulong saya
Khairunnisa' Mohd. Yusof - 3 bulan
Anak sulong kepada anak sulong saya
Haris Salahuddin Mohd. Yusof  - 4 tahun

1 comment:

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa