Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, April 30, 2016

Huih......Tamrin, pedasnya!

Sabtu, 30 April 2016
Tamrin alukan Dr. Zul sertai Pas, berharap boleh jadi tabib 

Selepas dua tahun baru saya sedar Bekas ahli Pas, Tamrin Ghafar, mengalu-alukan penyertaan kolumnis Dr. Zulkifli Yaacob ke dalam Pas dan berharap boleh berperanan sebagai tabib yang akan mengubati segala jenis penyakit yang dihidapi beberapa pemimpin parti itu.

"Tindakan Dr. Zulkifli Yaakob bekas kolumnis Utusan menyertai PAS tidak menghairankan, beliau ikhlas," kata beliau dalam satu komen yang tersebar di media sosial.

"Saya, Tan Sri Mat Taib dan beberapa yang lain pun begitu juga, malah lebih dari itu, kami dilahirkan dalam keluarga Uumno. Kami memegang beberapa jawatan penting kerana Umno. "Kami sanggup tinggalkan Umno kerana kami begitu yakin dengan perjuangan Pas berlandaskan Al Quran," katanya.

Namun katanya, hanya selepas dua tahun beliau sedar apa sebenarnya perjuangan pemimpin-pemimpin khasnya Presiden Pas kini.

"Yang kami harap-harapkan selama ini, rupa-rupanya jauh dari perjuangan Tok Guru Nik Aziz, Ustaz Fadzil Nor dan ramai lagi yang telah pergi," katanya, 

"Sesungguhnya Allah SWT melihat sandiwara yang sedang dipertontonkan," tambahnya. 

Posted & copy by RAKYAT MARHAEN at 4/30/2016 07:05:00 PTG 

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa