Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, October 10, 2014

Nik Abduh: Respon Pengerusi PKR Kelantan

Benarkah Pas dibuli, Nik Abduh?

5 comments:

  1. Anak anjing yang janggutnya macam bulu ketiak ini seronok menyalak pintu rumah tuannya (UMNO), supaya tuannya membuka pintu untuk anak anjing itu masuk. Buat masa sekarang anak anjing bangga bersama anak Bulldog berserban dari Temerloh yang dikepit Anjing Kampung makan dedak belaan UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makna nya ko pun anak anjing le juga.sebab sifat sifat tubuhbadan ko sama dgn Nik Abduh.

      Delete
  2. Nik Abduh ni tak ubah macam anak kambing berjanggut. cerdik tak seberapa, bodoh tak nak tunjuk. Tapi orang tahu. Bila dia buka mulut, rumput yang keluar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm ko juga,nampak cerodek.tapi cerodek buah pelior.

      Delete
  3. Kalau nak lihat berapa ramai lagi rakyat yang bodoh dan banggang yang akan diperhambakan pemimpin UMNO sampai kiamat, maka lihatlah jumlah komentar atau yang menyokong Hadi Awe, Nik Jet, Nasya Vellfire serta spesis UG-nya. Tak ramai kan? Pendapat orang yang sama berulang kali....Sebab tiada fakta yang releven dengan pendapat si bodoh tersebut, maka tiada apa yang tinggal dalam PAS sedikit masa lagi.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa