Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, February 15, 2016

Agaknya siapa yang gila talak ni?

‘Memang betul mereka nak kembali bersama’
HAFEZDZULLAH HASSAN
14 FEBRUARI 2016
SHAH ALAM – Pas Selangor mengesahkan kemasukan semula ahli Parti Amanah Negara (Amanah) ke dalam parti berkenaan.

Setiausahanya, Mohd Khairuddin Othman berkata, bagaimanapun maklumat berhubung perkara itu tidak boleh didedahkan kepada umum.

“Maklumat adalah sulit dan milik kita. Laporan kemasukan semula di cawangan memang ada dan kita dah arahkan supaya mereka menerima semula bekas ahli secara baik.

“Kita akan cuba dapatkan laporan lengkap mengenai maklumat (kemasukan semula) selepas mesyuarat agung cawangan selesai,” katanya kepada Sinar Harian.

Sebelum itu, Setiausaha Agung Pas, Takiyuddin Hassan mendakwa beliau mempunyai bukti ada ahli Amanah yang mengubah haluan menyokong perjuangan Pas, namun enggan mendedahkan nama- nama individu yang terlibat dan meminta kepimpinan Amanah menyiasat sendiri perkara itu.

Dalam perkembangan lain, Adun Meru, Dr Abdul Rani Osman berkata, Pas sedia menerima kembali bekas ahli- ahlinya yang pernah meninggalkan parti kerana me nyertai Amanah.

Katanya, Pas bersikap terbuka dan tidak mempunyai masalah untuk menerima kembali bekas ahlinya.

“Bukan pertama kali jemaah Pas keluar untuk sertai jemaah lain yang mengaku membawa Islam sebenar.

“Sebelum ini, kita pernah dengar nama seperti Barisan Jemaah Islamiah Se-Malaysia (Berjasa), Semangat 46 dan sebagainya tetapi mereka semua tak ke mana sebab sesuatu perkara itu ada hadnya,” katanya

# apa agaknya kata Hadi pula? Rindu pula nak dengar rapuan Hadi
Kenapa nak di samakan dengan S46 dan Berjasa?
Berjasa, siapa yang berkaliber di dalamnya ketika itu? Dan S46 pula diterajui oleh sipondan yang hanya pandai berkata-kata dan didokong pula oleh pemimpin yang gila jawatan

11 comments:

  1. Aik. Dewa kekayaan dah boleh cakap elok dah. Tak bagi limau dahh. Haha. Tp ye ker kamu punya rapu tu. Masa jadi dewa tak syirik ker. Atau tiada niat. Atau dah taubat dan diampon oleh majlis syura. Pas parti badut dan pelawak mega. Kahkah

    ReplyDelete
  2. Dr Rani...ermm bole blah..ingatkan menyepi sebab harumanis

    ReplyDelete
  3. TAK JATUH KAFIR DAN MUNAFIK APALAGI TPENGKHIANAT DARI AMANAH LOMPAT KE PAS ..LANTAK PI LAH NAK LOMPAT IKUT MANA DAN CELAH MANA

    ReplyDelete
  4. Saya juga ada maklumat terbaru yang 950 ahli PAS yang keluar parti dan menyertai MIC kini telah kembali semula menyertai PAS. Segala maklumat dan butir~butir keahlian mereka akan saya rahsiakan hingga PRU 14.

    ReplyDelete
  5. Saya juga ada maklumat terbaru yang 950 ahli PAS yang keluar parti dan menyertai MIC kini telah kembali semula menyertai PAS. Segala maklumat dan butir~butir keahlian mereka akan saya rahsiakan hingga PRU 14.

    ReplyDelete
  6. Ingat loyer din ni cerdik. Baca seksyen itu ini. Rupanye bab akidah masih longgar. Tergelincir masa jd dewa kekayaan. Mcm malaikat mikail. Haha. Nasib dah diampon oleh wakil majlis syura nik zawawi. Mcm paderi bole ampon dosa. Haha. Kelakor sangat weh.haha

    ReplyDelete
  7. Sapa nak kaya sila bawa colok dan pi megadap dewa kekayaan..
    Sapa yg banyak dosa sila pi jumpa wakil syura utk memadamkan dosa..
    Pas,parti serba boleh..
    Sapa yg lemah tenaga batin sila jumpa nik amar tongkat ali..
    Kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS = Parti Akal Sontot
      Dewa = Syirik Jali

      Delete
  8. Ya...org yg sokong AMANAH tak pandai semua..sokong PAS je yg islamik...(ITU zaman TGNA LA...)Sekarang ni ...PAS..dah jadi pis pus PAS.

    ReplyDelete
  9. hahahah...nk cari makan punya pasai...jadi dewa pon tak pa...ehhh siap ada wakil Tuhan yg bole maafkan plak...syabas penduduok paya jaras....terbaik!!

    ReplyDelete
  10. Gdatuk bole gua minta no 4D x......hidup susah....mati pun susah....haiyaa...tplong la datok...kasi first plize punya nombor......ada2...3148...main 3 tempat...mkt...20besar...20 kecik...telima lasih latok...telima lasih....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa