Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, February 14, 2016

Siasat dulu beb........kang kena isteri muda atau anak dia.......dosa kering ko dapat!

Exco Agama Kedah “Berkhalwat” Dalam Keretakah?
By editor February 13, 2016 : 10:30 pm
HARI ini kita dikejutkan dengan berita mengenai Exco Agama, Pelancongan Dan Masyarakat Siam Kedah yang dilantik semasa zaman kepimpinan mantan Menteri Besar, Datuk Seri Mukhriz Mahathir iaitu Datuk Mohd Rawi Hamid dikatakan berdua-duaan dengan seorang perempuan cantik dalam sebuah kereta.

Menurut sumber yang viral di media sosial, pendedahan tersebut dibuat dalam satu group facebook pro Mukhriz iaitu “Mukhriz Mahathir Fc (Official)” oleh sebuah akaun bernama “Meera Alyana”.

Namun begitu, pendedahan tersebut telah dikritik hebat oleh netizen yang berada dalam group Facebook berkenaan.

Akaun Facebook Meera berkenaan turut memuatnaik status “Romantiknyerr YB niiii….cantik wife dia, muda lagi…”

Persoalannya, kenapa ia didedahkan dalam kumpulan Facebook yang difahamkan disertai oleh majoriti penyokong bekas MB Kedah berkenaan.

Adakah ia merupakan serangan yang bermotifkan politik daripada pihak-pihak tertentu untuk memburukkan imej para exco di zaman Mukhriz yang kini masih menggalas jawatan tersebut walaupun di bawah kepimpinan MB baharu?

Kita tidak boleh menyalahkan group Facebook berkenaan kerana sesiapa sahaja yang menjadi ahli di dalamnya bebas memuatnaik apa jua status.

Berikutan dengan pendedahan di facebook “Meera Alyana” ini maka kami berharap agar Exco yang dibabitkan tersebut muncul untuk menjernihkan keadaan agar perkara ini tidak berlarutan.

PRU14.tv

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa