Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, April 17, 2016

Cis...jahatnya DAP!

JAHATNYA DAP
17 April 2016 | TAMRIN TUN GHAFAR
Jahatnya DAP

Ya DAP jual negara. DAP yang jual 3 juta hektar tanah Hak Simpanan Melayu, DAP yang jual IPPs dan tanah lapangan terbang tentera di Sungai Besi pada China.

DAP juga bersama Jho Low yang rompak duit negara RM55 bilion, DAP juga yang masukkan RM4.2 bilion ke dalam akaun peribadi Lim Kit Siang.

DAP yang mungkir janji PRU 13 dengan menaikan TOL dan membebankan rakyat jelata dengan memaksa semua rakyat termasuk simiskin dikampung-kampung membayar cukai melalui GST.

DAP juga yang tidak membenarkan 744 anak-anak kita meneruskan pelajaran di universiti luar negara kerana nak selamatkan duit negara RM240 juta.

Jangan lupa DAP juga yang bayar RM77 juta kepada konsultan Yahudi APCO  sebagai penasihat negara.

Oooh ya tahniah pada Lim Kit Siang kerana dapat pujian hebat di muka hadapan suratkhabar Yahudi, The Times of Israel selepas Lim Kit Siang tanpa sengaja  terjumpa pemimpin Yahudi tu di bangunan Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB).

Akhinya pemimpin DAP  yang rogol anak gadis Melayu bawah umor sehingga melahirkan anak dalam pusat tahanan sebaliknya pemimpin Umno yang dihumban dalam penjara.

Jahatnya DAP.

Semoga Umno terus kekal sehingga akhir zaman  - kerana tanpa Umno Melayu mati.  Itu sebabnya jumlah penduduk Kelantan tak sampai 10,000 orang jer; semuanya dah mati kerana tak ikut Umno!!!

2 comments:

  1. tak bagus dok perli ketua pas bukan parti pas

    ReplyDelete
  2. Perli parti apa gunanay sebab ketua pas yang menjadikan Pas Pis Pus.fikirlah dengan otak yang matang bukan otak yang ada di lutut

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa