Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, April 17, 2016

Sape cerdik sape yg BODOH sebenarnya?

Mungkin bagi PAS, kami baru sedar Mahathir mempunyai agenda peribadi dlm Deklarasi Rakyat..
Tetapi yang peliknya kenapa Haji Hadi sejak setahun yg lalu masih tak sedar2 UMNO akan terus menolak perlaksanaan Hukum Hudud..?

Sape yang diperBODOHkan sebenarnya?
60 tahun berjuang utk laksanakan HUDUD asik kena kencing dgn UMNO..
Pembangkang baru 2 bulan lancar Deklarasi dah sedar Mahathir ada agenda peribadi,
PAS 60 tahun tak sedar2 juga yg UMNO akan tetap pertahankan pelembagaan negara yang mengekang perlaksanaan hukum HUDUD..

Sape cerdik sape yg BODOH sebenarnya?

Kami sudah memberi amaran keras pada Mahathir. Deklarasi Rakyat adalah Milik Rakyat bukan Milik Mahathir, Mahathir cuma nenumpang di atas Bahtera Deklarasi Rakyat. Bila2 masa kami boleh humban beliau ke laut..

Haji Hadi masih bermesra dan bermukah dgn UMNO yang secara nyata berdolak dalih di dalam isu pindaan Akta 355 dan HUDUD.

Tidak kedengaran teguran atau amaran keras Haji Hadi ke atas UMNO, cuma jawatan dan habuan demi habuan yg diberikan Najib kepada pimpinan PAS..

Teuku Zacharyah Iskandar
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO & PAS

1 comment:

  1. Matlamat pas atau dap atau pan atau pkr sama jer...undi melayu islam dari kalangan ahli2 biasa umno yg makin hari makin keciwa dgn gelagat pemimpin2 atasan umno. Cuma pendekatan berbeza. Maka pas dgn perancangan pas dan kamu dgn perancangan kamu. Mudah2an Allah memberi pertolongan kpd pihak yg lbh ikhlas kpdNya dalam memelihara negara agama dan bangsa.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa