Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, May 27, 2016

Agak-agak korang nak kata apa?

Mesyuarat Pakatan Harapan tangguh lagi, Azmin tidak dapat hadir
 | BORHAN AHMAD
Datuk Seri Mohamed Azmin AliDatuk Seri Mohamed Azmin AliMesyuarat Pakatan Harapan yang sepatutnya diadakan tengahari ini sekali lagi ditangguhkan dengan alasan Timbalan Presiden PKR Datuk Seri Mohamed Azmin Ali tidak dapat datang.
Menurut sumber, hampir kesemua pemimpin Amanah dan DAP sudah berada di bangunan parlimen bagi menyertai mesyuarat untuk membincangkan dua pilihan raya kecil tetapi mereka dimaklumkan mesyuarat dibatal di saat-saat akhir.
Antara yang ada di tempat mesyuarat sepatutnya berlangsung adalah Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail, Timbalan Presiden Amanah Salahudin Ayub dan Setiausaha Organisasi DAP, Anthony Loke.
Namun begitu, atas alasan sebahagian besar sudah ada, mesyuarat tidak formal diadakan.
Antara yang hadir adalah enam pemimpin Amanah yang diketuai Salahudin, PKR diketuai Wan Azizahdan DAP hanya hadir dua orang iaitu Anthony Loke dan Liee Chin Tong.
Sementara itu,  Presiden PKR Datuk Sei Dr Wan Azizah memberitahu, mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan tangguh sekali lagi disebabkan ramai pimpinan yang tidak dapat hadir pada mesyuarat yang sepatutnya diadakan hari ini.
"Menteri Besar (Datuk Seri Mohamed Azmin Ali) tak ada, Setiausaha Agung (Rafizi Ramli) tak ada sebab di mahkamah, dan Ketua Menteri (Lim Guan Eng) pun tak ada.
"Kita dapati ramai pimpinan utama yang penting tak ada," katanya pada sidang media di lobi Parlimen hari ini.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas soalan pemberita berhubung penangguhan mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan yang tertangguh buat kali ketiga hari ini.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa