Pengumuman

Mulai esok (11 Julai 17) blog ini tidak akan diupdate Oleh kerana blog ini dan blog yang satu lagi mengandungi bahan yang sama, saya rasa adalah wajar untuk menghidupkan satu blog sahaja iaitu mountdweller88 untuk dilayari dengan mudah tanpa gangguan insya Allah Saudara/saudari persilakan ke - mountdweller88.blogspot.com

Thursday, May 26, 2016

Seks gila babi: Gigit 'biji' isteri sampai putus!

GIGIT BIJI ISTERI SAMPAI PUTUS AKIBAT LAMA TIDAK BERSAMA
Seorang isteri yang telah di tinggal sekian lama selama setahun kerana suaminya bekerja dengan syarikat pembinaan di Malaysia telah ke Mahkamah bila suaminya Abdul Waris yang berusia 30 tahun tidak mengaku bersalah melakukan seks ganas dengan menggigit kelentit nya hingga putus.Akibat itu beliau, Nor Jannah yang berumur 25 tahun hampir saja membuka kainnya di mahkamah sebagai ingin membuktikan pelakuan suaminya kepada hakim namun berjaya di halang oleh polis wanita yang hadir dalam perbicaraan kes itu.

Suaminya akhirnya mengaku bersalah dan mengaku dia terlalu mengikut nafsu yang terpendam sekian lama akibat berjauhan dengan isteri nya yang tinggal di kampung.

Abdul Waris yang berasal dari bandar Pandang Bulan Medan dan isterinya Nor Jannah berasal dari Pakan baru berkahwin atas dasar suka sama suka berkahwin pada awal januari tahun lalu.

Nor Jannah mengaku malam itu beliau melakukan hubungan intim dengan suaminya namun pada malam itu suaminya agak keterlaluan.'Memang saya mengaku suami saya suka akan seks ganas tapi tidak menyangka hingga sampai ke tahap itu walaupun hampir setahun tidak berjumpa,; katanya.

Akibat itu beliau telah dikejarkan ke hospital oleh keluarga dan jirannya akibat pendarahan yang teruk di bahagian kemaluannya. - sumber

# katakan 'gila babi' bukannya seranah tetapi kan tabiat babi makan menyondol?

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa