Tuesday, May 24, 2016

Penzina mati melekat: Rupanya ada juga berlaku di sini?

# Sebelum ni aku ada tengok video di Afrika yang suaminya upah bomoh
Dari cerita orang tua dulu-dulu pun ada terjadi namun yang ni pun belum tentu boleh percayai, tapi apa pun jadikan panduan kerana kuasa Allah tu 'kun fayakuun'

Suami Sibuk Bekerja, Isteri 22 Tahun Mati Melekat Di Tubuh Lelaki Pakistan Ketika Berzina

Bertemu kembali kita dalam kisah yang cukup tradis,bersama topik menarik yang akan di kongsikan bersama.Tajuk yang ingin saya bawakan kali ini ialah kebijakan isteri memperdayakan suami.kisah ini di petik dari cerita sebenar dari saksi sekadar ingin berkongsi,sebagai tauladan dan bukan mengaibkan sesiapa.

Kisah ini bermula di sebuah taman perumahan di sebuah negeri yang maju dalam Malaysia, di mana sepasang suami isteri muda yang baru mendirikan rumah tangga kurang dari setahun, ketika itu isteri baru menjangkau usia 22 tahun manakala suami nya berusia 25 tahun,suami bekerja sebagai pemandu lori muatan berat,dimana pekerjaan beliau menghantar barang ke sebelah utara,manakala isteri nya pula surirumah sepenuh masa.suaminya bernama Johan manakala isterinya bernama Milah.

Pada awal nya,semua berkeadaan baik,suasana rukun dan bahagia terserlah pada keluarga pasangan ini,sehingga lah Milah bertemu dengan seorang warga pakistan yang menjual pakaian di rumah ketika suaminya menghantar bekalan ke Perak.

Pada awalnya Milah cuma berbual kosong, dan menjadi pelanggan kepada warga asing tadi,Oleh kerana Milah selalu keseorangan di rumah,maka dengan penjual karpet tadi lah tempat dia bercerita untuk menghilangkan kebosanan,sehingga lah seminggu perkenalan mereka,dari gurauan biasa,sehingga timbul bibit-bibit cinta,di tambah pula dengan rupa paras si penjual karpet tadi iras-iras pelakun bollywood,lantas membuat kan Milah menaruh hati kepada nya,seminggu berlalu,Setelah seminggu berlalu,Johan masih tidak tahu akan hubungan isteri nya dengan penjual karpet.

Pernah juga berberapa orang jiran tetangga melihat Milah berdua-duaan beranda rumah,namun tiada siapa pun menegurnya kerana dalam keadaan terbuka,dan pernah sekali isteri jiran sebelah melihat motorsikal penjual karpet berada di luar pagar rumah Milah,namu mereka tidak kelihatan,kerana pintu dan tingkap dirumah Milah di tutup rapat,jadi jiran mengangap Milah keluar.Sehingga lah seorang rakan Johan memberitahu kepada Johan supaya lebih berhati-hati dengan tindak tanduk Milah,namun Johan tidak pernah mempercayai nya,kerana tingkah laku Milah ketika Johan ada di rumah amat baik,dan tidak menunjukan yang Milah berlaku curang di belakang Johan,

Sehingga lah satu hari,Johan terpaksa balik kerumah dengan menumpang kereta majikan nya ,kerana Lori terpaksa dihantar untuk ujian puspakom.Ketika tiba di rumah,Johan mendapati sebuah motorsikal tersadai di hadapan pintu utama rumah mereka,perasaan ingin tahu membuat kan Johan masuk kerumah dalam keadaan senyap,namun yang kelihatan,Milah sedang membelek-belek pakaian yang di bawa penjual karpet tadi,lega hati Johan,kerana apa yang orang cerita kan bukan benar.sehingga lah Johan terperasan,di belakang tengkuk milah terdapat gigitan cinta,hati Johan mula terasa,tetapi tiada bukti,di tambah pula dengan sikap bersahaja Milah seperti tiada apa yang berlaku.

Johan mula menyimpan perasaan syak kepada isteri nya,namun sengaja dibiarkan perasaan nya,kerana tiada satu pun bukti mengatakan isteri nya bersalah,disamping menjaga kerohanian keluarga,Johan terpaksa membutakan hati,kerana itu lah,makin kerapa juga penjual karpet bertamh di rumah Milah,ketika Johan tiada,bukan setakat bertamu,tetapi menjamah tubuh mulus Milah,Milah menjadi seronok dan tertagih dengan sejata ampuh si penjual karpet,sehingga kan Milah merintih dengan kuat sehingga di dengari jiran sebelah bila bersetubuh dengan penjual karpet,sikap peramah dan mesra kepada jiran satu masa dahulu berubah,bila Mila dah ada kekasih gelapnya,sehingga jiran di pandang tak ubah musuh ketat,walaupun jiran nya tak pernah berbuat salah,malah sentiasa bertegur sapa dengan Milah.

Sekali lagi Johan tertangkap perangai buruk Milah,namun ketika itu,si penjual karpet yang sama,baru keluar dari bilik air bertuala,sedangkan Milah baring dikatil,dan tak perasan suami nya balik,setelah di soal oleh Johan,Milah memberitahu,yang penjual karpet cuma menumpang mandi di rumah nya,setelah bersiap,penjual karpet terus pergi meningggalkan rumah tanpa memperdulikan Johan dengan Milah.

Johan rasakan pandangan nya gelap bila terpandang pakaiaan dalam Milah bersepah di tepi katil mereka,dan lebih memeranjat kan Johan bila terpandang kondom yang baru digunakan dalam bakul sampah bilik nya,Johan merasa hairan kerana tidak pernah mendatangi Milah menggunakan kondom,perasaan marah Johan semakin membara,sehinggalah suatu saat,ketika Johan menghantar muatan ke kuantan pahang,waktu itu diguna kan Johan menemui seorang bomoh,dan bertanya sesuatu,akhirnya bomoh tersebut memberikan Johan sesuatu,dan hendak lah di letak di bawah katil bilik tidur mereka.

Ketika balik,pada malam nya,Johan mendatangi isterinya,setelah itu,Johan mengambil sedikit air mani isterinya kamudian di letak kan bersama barang yang bomoh bagi,ketika Milah di bilik air,membersihkan diri,Johan mengambil kesempatan dengan meletak kan barang yang bomoh bagi di bawah katil dalam keadaan tersorok.

Keesokannya,seperti biasa Johan memberitahu Milah akan menghantar barang ke sempadan Thailand,dan mungkin lusa bari balik,setelah bersalaman,Johan memulakan perjalanan ke tempat kerja,selesai sahaj mengisi muatan,selepas pukul 1 petang,Johan di temani seorang kelindan pun bertolak ke sempadan Thailand.belum pun sampai tempat tujuan,Milah menghubungi telefon bimbit Johan,meminta maaf dan mengharap Johan dapat balik dengan segera,namun,Johan memberitahu yang dia akan balik lusa nha,kerana barang yang nak dihantar belum terhantar.akhirnya Milah akur dengan jawapan suami nya.

Lusanya sepanjang perjalanan,bermacam penggilan Johan terima dari majikan nya,ketua taman,Imam termasuk berberapa orang jiran memberitahu agar Johan segera balik,dan banyak bersabar,namun tiada seorang pun yang memberitahu apa kejadian yang berlaku.

sehinggalah Johan tiba di perkarangan rumah nya,kelihatan ibubapa nya serta kedua mertua nya turut berada di rumah,berserta berberapa orang taman yang menenuhi ruang laman rumah mereka,bila johan melangkah masuk,kelihatan dua orang sedang di tutupi dengan kain,hancur luruh hati Johan melihat jasad isterinya nya mati dalam keadaan yang amat mengaibkan,iaitu melekat dengan si penjual karpet.namun Johan tidak berdaya untuk berbuat apa-apa,kerana isteri nya telah pun menghadap Ilahi.

Setahun lama nya Johan menjadi hilang akal,mengenangkan isteri yang di sayangi sanggup membuat perbuatan terkutut di belakangnya.saya juga di fahamkan,sehingga kini Johan masih lagi membujang,agaknya kerana cinta sejati untuk seorang isteri yang bernama Milah.Semoga kisah ini menjadi pedoman dan sempadan kepada kita semua. - Sumber: puteraizman

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa