Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, May 26, 2016

Tak habis-habis mamat ni cakap besar.......nak jatuhkan BN, nak jatuhkan BN tapi dok peluk, belai UMNO!

Pas tidak gentar walau Mat Sabu bertanding
SITI FATIHAH AWANG - 25 MEI 2016
Timbalan Pesuruhjaya Pas III Kelantan, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah

KOTA BHARU - “Pas tidak tercabar, walau siapa pun bertanding, kami (Pas) tetap akan lawan,” tegas Naib Presiden Pas, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah ketika diminta mengulas mengenai Parti Amanah Negara yang membayangkan Presidennya, Mat Sabu sebagai calon PRK Parlimen Sungai Besar.

Menurutnya, Pas tidak sesekali tergugat dengan mana-mana calon yang diletakkan untuk bertanding pada PRK Kuala Kangsar dan Sungai Besar kerana matlamat utama parti itu adalah untuk menjatuhkan BN.

“Kami tidak kira siapa bertanding, BN lebih besar daripada Mat sabu pun kita lawan. Apabila mereka (pembangkang) tetap berdegil untuk bertanding setelah Pas memutuskan mahu bertanding, itu membuktikan mereka yang tidak serius untuk menjatuhkan BN.

"Dan mereka (pembangkang yang bertanding) sebenarnya mahu menentang Pas,” katanya kepada media selepas menghadiri mesyuarat exco kerajaan negeri di Kompleks Kota Darul Naim, di sini.

# dia ingat rakyat yang bukan wala'un bodoh, buta dan tuli ke?
tak payahlah nak main psiko bodoh!

4 comments:

  1. Tiba2 letak terus calun di kedua2 kerusi tanpa runding..kini nak tuduh parti lain salah. Mung(PAS) yg keras kepala..bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saudara semua
      ingatlah...kekalutan di pihak pembangkang sbb ada leader pas yg mkn dedak najib mcm Aharin ckp....pas yg hancurkan pakatan pembangkang...
      makanya pkr khususnya daj dap dan amanah segera dan penuh yakin tinggalkan dan lawan pas...baru politik perjuangan
      jgn ikut azmin dan kartol nya
      tinggalkan mereja dgn yakin dan istiqamahlah pembangkang dgn jitu sepertimana menghadapi pru13 dulu...
      tinggalkan yg lari dari medab pertempuran ...

      Delete
  2. Sekarang ni PAS ni memang parti lebai bangang. Hairan aku...Dulu Masa TGNA ada ...kaum Cina,India pun boleh sokong PAS, tapi kalau sekarang hmmmm.... lembu2 umno jer laa yg sokong lebai2 perasan ulamak ni.

    ReplyDelete
  3. Cakap je mangkukni..sebenornya pas dah confirm jd trojan horse umno/bn..tu sbb skandal balak diperap sprm..cuma penyokong2 pas je yg baghal..kena sembelih

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa