Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, October 10, 2014

Tentera Israel Temui Neraka Jahannam Di Gaza

Brigade Golani: Kami Melihat Neraka Jahanam di Gaza
                                         Militeri Israel Brigade Golani (Memo Islam)
Gaza. Tentara-tentara Yahudi yang tergabung dalam Brigade Golani menceritakan dahsyatnya perang yang terjadi di daerah Syuja’iyah, sebelah timur Gaza. Menurut mereka, perang di sana adalah neraka Jahanam.

Kepada surat kabar Maariv, seperti disiarlkan Memo Islam, Kamis (14/8/2014), seorang tentera militeri Zionis itu berkata, “Para pejuang Gaza itu sudah menunggu kami di daerah Syuja’iyah. Mereka terus menembak kami. Perang berlangsung berjam-jam lamanya. Kami kehilangan 16 anggota dan seorang anggota terbaik kami.”

Menurut anggota lainnya, pada malam pertama mereka memulakan serangan darat di bagian timur daerah Syuja’iyah. Sudah ada titik-titik yang menjadi target mereka. 

Namun mereka dikejutkan dengan tembakan dahsyat yang datang dari para pejuang Gaza, menggunakan senapang ringan, berat, dan juga RPG. 

Anehnya, mereka tidak melihat para pejuang Gaza itu dengan mata kasar. Para pejuang Gaza itu keluar-masuk tanah dengan mudahnya

sumber asal - Redaktur: Sofwan

1 comment:

  1. Allahu Akhbar Allahu Akhbar Allahu Akhbar moga jahanam tentera dajjal zionis laknatullah ,amiin & ABU jangan lupa :)

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa