Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, April 5, 2016

Beginikah sikap PAS, setelah diketuk baru nak tongak? Marahkan bapa, anak dibelasah?

Jadinya perangai pantang dikritik dah jadi amalan mana-mana parti politik
Tapi kenapa marahkan pemimpin, orang bawahan dihukum?

Penghulu DUN Salor dilantik semula hari ini
05 April 2016 | MALAYSIA DATELINE
Penghulu DUN Salor Angkat Sumpah

Kecuali seorang, Jasmin Jaafar, semua penghulu (ketua kampung) kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) Salor dilantik semula hari ini.

Dalam majlis yang diadakan di kediaman rasmi  Menteri Besar, jam 10 pagi tadi mereka telah mengangkat sumpah  jawatan di hadapan dua orang Exco, Datuk Che Abdullah Mat Nawi dan Mejar (B) DatukMd Anizam Abdul Rahman.

Turut hadir ialah timbalan Exco, Datuk Hassan Mohamood.

Tindakan kerajaan Kelantan tidak melantik semula penghulu Dun Salor telah menimbulkan kontroversi apabila ia dibangkitkan oleh Adun Salor Datuk Husam Musa dalam sidang Dun Kelantan baru-baru ini.

Menurut Husam, adalah tidak adil bertindak kepada penghulu semata-mata kerana beliau menegur tindakan-tindakan kerajaan yang dianggap tidak betul.

"Jangan kerana bermusuh dengan saya, penghulu jadi mangsa," kata Husam dalam sidang berkenaan.

4 comments:

  1. Pegila siasat dulu perangai bekas penghulu tu...jgn cepat melenting x tentu arah...kan desak2 terbongkar kau gak yg malu

    ReplyDelete
  2. Apa yg bongkar...bongkar aje lah..buat apa simpan2..kalau tak betul. Ni ke perangai PAS? Mentang2 kaum dia..salah pun nak tutup. Perangai sama saja mcm umno..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa