Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, April 4, 2016

Ungka terlepas ke?

CATATAN INSIDEN MEMALUKAN:

Kebetulan saya berada di belakang pentas (lori) tempat penceramah menyampaikan ucapan. Memang tidak di nafikan sikap beberapa pemimpin PKR seperti Zuraida Kamaruddin, Fuziah Salleh, Aishah Srikandi dan beberapa perempuan yang lain amat memualkan dan memalukan.

Mereka mengambil sikap terlompat-lompat sambil terjerit-jerit mengganggu ucapan Tun adalah sesuatu yang tidak terduga malah memperlihatkan sikap yang tidak beradab dan tidak profesional.

Patutkah menjemput Tun untuk hadir ke program seperti itu untuk di jadikan bahan ejekan.? Dimana letaknya adab dan tatasusila pemimpin PKR.?

Peristiwa doa yang di bacakan oleh Badrul Amin pula mengingatkan kita pada doa laknat ketika Muktamar ke-60 di Batu Pahat. Patutkah seorang agamawan menjadikan pentas ceramah seperti itu untuk melaknat seseorang sambil memperlihatkan kebencian yang amat sangat.?

Kepada Presiden PKR sila tegur kelakuan anak buah anda yang beretika seperti keanak-anakan. Cuba kenang kembali semasa Anwar Ibrahim di pecat dahulu 1998. Kami para kumpulan reformasi pada ketika itu tidak pernah menuntut Anwar memohon maaf secara terbuka kepada rakyat Malaysia di atas dosa yang beliau pernah lakukan kepada pembangkang. Apatah lagi amat jauh sekali berlaku kurang sopan dengan Anwar.

Kenapa Anwar di terima oleh parti pembangkang pada ketika itu.? Jawapannya ialah jiwa besar Almarhum Ustaz Fadzil Noor dan Almarhum Tuan Guru Nik Abdul Aziz tidak pernah menyimpan dendam terhadap Anwar Ibrahim.

Begitu juga dengan Lim Kit Siang yang sentiasa bersikap terbuka terhadap mereka yang di khianati dan di zalimi. Kini Malaysia kembali di pimpin oleh pemimpin zalim Najib yang begitu rakus menyebabkan pelbagai ketirisan dan korupsi.

Inilah Malaysia tanah air tercinta yang kita semua rakyat Malaysia bangun secara bersama untuk menentang sebarang korupsi kepimpinan Najib. Kita bersama diatas suatu perkara, menjadikan Malaysia ke arah yang lebih baik.

Admin
#UAA_SUPPORTERS

2 comments:

  1. nampak tak SIAPA yg dah berjaya memporak perandakan PH. licik betul. ini bukan sembarang personaliti tp EXTREMELY CUNNING MASTER TACTICIAN. Be VERY careful!!

    ReplyDelete
  2. bangang dan bodoh ph dan pkr dgn sizalim mahdey perompak besar. cube tanya mahday kutty mana gi rm 44 billiyon harta atas nak proksi dan apa dia sauka..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa