Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, May 7, 2016

Yang baru nak sertai PAS, baca apa kata netizen ni dulu.....

PANDANGAN TERBUKA BUAT YG INGIN MENYERTAI PAS,TELAH AHLI PAS,KELUAR PAS DAN YG DIBUANG DARI PAS.

Pada dasarnya PAS adalah sebuah parti yang CANTIK dasar dan perlembagaannya. Dicanangkan PAS adalah berdasarkan Quran, Hadis, Qias dan Ijmak-Ulamak. Apakah semua ini digunapakai dalam Urusan Pentadbiran PAS?

Kecantikkan memiliki itu semua umpama MIMING menggunakan suara orang lain dan orang lain yang berlagak di hadapan kita semua!

PAS adalah setaraf dengan parti-parti lain yang berdaftar di MALAYSIA. UMNO, AMANAH, DAP, MIC, MCA dan kesemua parti yang berdaftar di MALAYSIA tiada yang berbeza tarafnya dari sudut undang-undang NEGARA.

"KECANTIKKAN" PAS makin pudar dan kelam bila mana manusia yang mengerakkan PAS mula bernafsu dan rasa ingin menguasai dan menjadikan PAS adalah PARTI MILIKNYA. 

KUASANYA dianggap HAKNYA. Di sinilah bermulanya segala perpecahan dan kemusnahan INTEGRITI DAN DIGNITI PAS!.

PAS dilihat "PENING" tanpa arah tuju yang jelas setelah pendekatan yang diambil bermesra dengan UMNO. PAS tidak lagi mempunyai taringnya sebagai sebuah parti politik yang ada wibawanya sebelum ini.

PAS dilihat tidak lebih dari sebuah parti politik yang ada pun tak membawa apa,tiada lagi MUJUR! 

Kerosakkan yang dibawa oleh PAS kepada masyarakat sekeliling dan khasnya pemain politik terlalu ketara sifatnya. UMPAMA MAT REMPIT MENJATUHKAN TOKGKAT MOTORNYA SEWAKTU MENGAMBIL KORNER DI ROUNDABOUT.......BERAPI TAPI TARAF KERJANYA........GONG!

Hari ini PAS dikendalikan oleh golongan yg dikatakan dari GOLONGAN ULAMA. Tindakan dan akhlak kata-kata yang dikeluarkan tidak lebih dari seorang yang tiada kewarasan akalnya. 

PAS kini lebih dilihat sebuah PARTI yang menghukum bukan pari yang matlamatnya berdakwah!. 

Realitinya.........HALAU TAPI HINA ORANG YANG DIHALAU! 

Pimpinan PAS kini lebih selesa berauta dari berfakta!

PAS memusnahkan 'KECANTIKKAN" yang dimiliki sebelum ini. Tindak tanduk, gerak laku bual bicara tidak lagi mewajahkan PAS sebagai sebuah parti yang meletakkan Quran dan Hadis sebagai rujukkan. 

Realitinya, kata-kata pemimpin mesti diangguk. Lawan dan kritik PAS kini dilihat sebagai pengkhianat!

INIKAH YG DIKATAKAN PARTI YG MEWAKILI JEMAAH TUHAN?

Bersambung

NYAMUK MENGGIGIT.

6 comments:

  1. Kesian, admin meroyan sangat2 bila Husam kena tendang keluar dari Pas. You nak kempen burukkan Pas, apa pasal?? Adakah orang2 Pas uask bini awak, adik perempuan awak?? Yang biasa usik bini orang adalah ketua "Amanah" awak masaa jadi YB Pas di Kelantan dulu.Tapi itulah bentuk pemimpin idola awk kan? Tulis bukan main, cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa!! Kamu sendiri tak ikut apa yang kamu sarankan. Tapi tak memeranjatkan, sikap puak2 Mat Sabu ni memang jenis hipokrit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuduh org itu dan ini. Baik dan mulia sgt lah kamu xumno

      Delete
  2. Kalau bahasa ana ante bolehlah join

    ReplyDelete
  3. Ban gang......

    ReplyDelete
  4. Duluth Akuu sokong sk get tak tahu

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa