Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, November 29, 2016

Seruan Warisan Sabah: Warisan terbuka untuk semua

SERTAI WARISAN
(pintu terbuka asal ikhlas)

DI SABAH ini dari satu parti ke satu parti perkara biasa dan bukan luar biasa dan itu sesuatu yang tidak menghairankan.

Dari USNO ke BERJAYA, PBS KE UMNO, PKR lalu ke parti baru dan akhir ke WARISAN perkara biasa.

Itu biasa bukan luar biasa yang penting visi sama perjuangkan Sabahan tolak parti korup. Ini menakutkan pihak lawan termasuk agen BN  jika benar.

Saya tak minat politik tapi saya minat menulis dan parti yang saya sertai sejak awal hingga kini hanyalah KEADILAN dan tidak sertai parti lain dan di WARISAN visinya sama maka itu disokong undi warisan.

Saya sokong WARISAN sebab nampak lebih keikhlasan dan mereka yang dilain parti visi sama ikhlas perjuangkan Sabahan itu tiada masalah tak perlu diperikai.

Ada otak fikir
Ada mata lihat
Ada akal guna
Sendiri mahu ingat

Memang banyak sangat orang bertanya dan jawaban saya sama, lalu untuk lebih jelas tanya saja yang berkenaan pasti bakal dapat jawaban tak meragukan.

ubahsabah
ubahsabah

Demi perubahan pertahan warisan semua kena bersatu dan WARISAN siap terima siapa saja dan soal gabung tak perlu gopoh kena halusi dan timbang fikir secara matang kesan masa lalu merobek hati.

Shafie, Darell, Jaujan, Junz, terrence dan peter meski bukan maksum tapi beza dengan yang lain itu cukup jelas untuk kita pilih WARISAN landas perjuangan.

Kita CINTA akan warisan kesan hanya WARISAN  bawa harapan gapai keinginan bakal berdiri di puncak.

Yang lanun itu yang curi dana 1MDB dan SIRUK minyak gas Sabah dan WARISAN bukan perampok jauh bersikap melanun khazanah sabah.

ISMAILY BUNGSU
7:53am

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa