Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, November 19, 2016

Setelah berpaling 180 darjah, usaha Orang Tua ni patut dipuji

Tun M sarung baju Bersih setibanya di KLIA dari Sudan
19 November 2016 | MALAYSIA DATELINE

Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini tiba dari Sudan untuk menghadiri perhimpunan Bersih 5 pada acara kemuncaknya jam 2 petang ini.

Foto Dr Mahathi  yang baru tiba  jam 12.03 tengahari  di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur  (KLIA) sebentar tadi menangkis dakwaan pengikut Gerakan Baju Merah dan anti Bersih bahawa Dr Mahathir cuba 'melarikan diri'  daripada  menghadiri himpunan Bersih meleset sama sekali.
Tun Mahathr ketika tiba di KLIA jam 1.005 petang tadi sudah memakai Baju Bersih.

Dijangka Dr Mahathir dan Presiden Tan Sri Muhyiddin Yassing, Ketua Srikandi Anina Saadudin, Ketua Armada Syed Shadiq Syed Abdul Rahman berkumpul di rumah Muhyiddin  dan mereka  akan berkumpul bersama peserta Bersih di Dataran Maybank petang ini sebelum menuju ke Dataran Merdeka.

Dr Mahathir pada Rabu telah menyeru agar rakyat Malaysia turun dalam perhimpunan Bersih 5 melalui rakaman klip videonya yang memakai Baju Bersih 5. 

Kehadiran Dr Mahathir hari ini adalah kali kedua pernah dihadirinya  yang pertama pada 2015 dalam Bersih 4  lalu.
Tun Dr Mahathir, Tan Sri Muhyiddin Yassin, Datuk A Kader Jassin yang turut berkumpul di Dataran Maybank petang ini untuk menuju ke Dataran Merdeka.
(dari kiri) Datuk Seri Mukhriz Mahathir, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Tun Dr Mahathir Mohamad ketika tiba di kawasan Dataran Maybank.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa