Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, February 1, 2015

Anwar dan 'kisah dongeng'

Anak muda mahu Anwar bebas 'kisah dongeng'

Kisah liwat yang dihadapi oleh Anwar Ibrahim iaitu ketua pembangkang Malaysia seolah-olah cerita dongeng.

Jika kes yang pertama, mungkin ramai boleh "termakan" dengan si pembuat cerita.

Namun apabila timbul kisah yang berbentuk siri, di peringkat anak muda melihat ini seperti kisah dongeng.

Jika kaum Melayu, terkenal dengan kisah-kisah dongeng Pak Pandir dan Mak Andih dan sebagainya.

Tetapi bagi pemerintah di Malaysia, mereka bakal terkenal dengan kisah dongeng Liwat 1 dan Liwat 2.

Saya sebagai anak muda dan mewakili Anak Muda Harapan Malaysia mendoakan dan mengharapkan Anwar Ibrahim akan terlepas dari disabit bersalah dalam kisah dongeng ini pada 10 Februari 2015 setelah sekian lama dijadikan watak utama dalam kisah yang dicipta oleh pihak-pihak tertentu.

Sama-sama mendoakan semua berjalan dengan lancar dan baik.


FAHMI ZAINOL Aktivis Anak Muda Harapan Malaysia.

13 comments:

  1. UMNO dan porno berpisah tiada.

    nukilan oleh:
    Kerabat Datuk T

    ReplyDelete
  2. Kotek kau. Jgn haraplah peliwat negara akan bebas.

    ReplyDelete
  3. Ya benar.. Mahsuri terkenal dhn sumpahan Langkawi. Anwar al liwati bakal menyumpah 7kapal terbang jatuh di Asia dn Malaysia ammnya. Dek hakim yg cerdik membuat keputusan

    ReplyDelete
  4. Tanda anak anak Melayu mula bangun sedar dari alam bahalol telah ber mula.

    Bebudak Bahalol yang gila kaya ber kaya akan lari masok longkang bagai khinzir di kejar biawak.

    Bagus lah anak anak Melayu mula sedar ada wujud nya otak otak di dalam kepala mereka.

    Tahniah !!!

    ReplyDelete
  5. betul tu jangan sampai 'menang sorak kampung tergadai'jangan kerna nak untung dunia,akhirat rugi.jangan ada nanti 2 hakim akan masuk neraka dan 1 hakim masuk syurga,biar 3 hakim masuk syurga!

    ReplyDelete
  6. Terimalah kenyataan yang PR akan berkubur samada Anwar ke penjara atau tidak....Anwar tiada kekuatann lagi untuk menyatukan DAP dgn PAS.

    ReplyDelete
  7. Dongeng Anwar dengan 13 saksi alibi tak menjadi bila " saksi-saksi" beliau mendapat tahu ada rakaman CCTV. Tak seorang pun berani muncul dengan cerita dongeng masing-masing.

    Anwar pun tak berani beri keterangan untuk masuk ke kandang saksi dan mengangkat sumpah atas keterangan beliau.

    Sebaliknya beliau masuk ke kandang OKT untuk menceritakan cerita dongeng beliau sendiri. No cross examine allowed. Ini bermaksud kenyataan Anwar tidak boleh diguna pakai ( not under oath ) . Maksud nya dongeng lah.

    ReplyDelete
  8. Inilah orang kita.. Duit punya pasal tergadai maruah diri.. Dua2 termakan hasutan syaitan,yang satu hantam yang satu tadah.. Mengaku tanpa ada rasa malu.. Sampai sekarang saya masih lagi berfikir kenapa harus mereka berdua?? tiada yang lagi baik daripada saiful yang tidak pandai menjaga dirinya sedangkan dia adalah LELAKI(yang mengaku dirinya diliwat dihadapan kaabah tanpa rasa malu) dan tidak menpertahankan maruahnya sebagai lelaki muslim yang baik lagi jujur.. Cerita ni no ending..

    #Mafia

    ReplyDelete
  9. OH BUDAK BAHALOL TO NAK SANGAT KETUK LIM GUAN ENG NAK BUKTI LAYAK JADI KETUA PEMBANGKANG BILA ANWAR MASOK JEL NANTI.

    BUDAK BAHALOL CAKAP INGGERIS GAGAP DENGAN OTAK GRED TIGA , KAMPONG SENDIRI PAPA KEDANA DAN SENDIRI HIDUP HARAP MAKAN CUKAI SEDARA SEDARA GUAN ENG NAK JADI KETUA PULAK.

    BAHALOL GAYA NYA JIKA KELDAI KELDAI ME JADI KHALIFAH TUK UMAT UMAT MANUSIA.

    ReplyDelete
  10. ada anjing penjilat parti pemfitnah@perasuah@penyeleweng dajjal menyalak daa ! macam la mak bapak dia kena liwat dan dia nampak ! ABU jangan lupa & lawan haramjadah pengkhianat geng pro 'UG' sampai mati !

    ReplyDelete
  11. Tahniah anak muda. Jangan jadi Siful yg bertenaga tp rela diliwat kuaa kuaa. Jadilah anak muda yg menentang budaya fitnah yg menjadi darah daging dlm sebuah parti yg x bermaruah.

    ReplyDelete
  12. Macai dan penyamun dari golongan yang sokong UMNO dan BN saja harap harap masuk neraka kerana banyak buat maksiat. Nak hidup senang, tipu dan fitnah sana sini berluasa tak ingat dosa. Jika mati akan dihimpit tanah, neraka menanti....

    ReplyDelete
  13. Kalau Saiful tak rela, macam mana benda tu boleh masuk? Ingat senangkah seorang tua nak buat pelakuan itu pd seorang muda, jika yg muda itu tak rela? Sepanjang dlm perbicaraan, hanya mereka berdua shj yg dikatakan berada di tempat itu, tiada bantuan oleh individu lain dan pengadu tidak pernah pun mengatakan dia mabuk atau pitam atau diberi pil khayal atau yg seumpamanya ketika kejadian tersebut dikatakan berlaku. Memang sahih teramat sahih pasukan pendakwa termasuklah semua saksi pendakwa telah buat cerita dongeng, para hakim pun tak percaya pd cerita dongeng itu tetapi......(censored by the author).

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa