Pengumuman

Mulai esok (11 Julai 17) blog ini tidak akan diupdate Oleh kerana blog ini dan blog yang satu lagi mengandungi bahan yang sama, saya rasa adalah wajar untuk menghidupkan satu blog sahaja iaitu mountdweller88 untuk dilayari dengan mudah tanpa gangguan insya Allah Saudara/saudari persilakan ke - mountdweller88.blogspot.com

Sunday, March 20, 2016

Perhimpunan sokong Najib 19 Mac 2016 di hadapan Pejabat UMNO Kelantan

Aku pergi jugalah nak tengok........
Ramai juga nama-nama yang berfungsi di KL datang. Yang aku dengar dan berucap adalah Annuar Musa, Asraf Wajdi, Dato' Pa, Alwi. Dan yang disebut hadir sama Mahdzir Khalid, Fatmi (bekas SUP Najib) dan ada lagi yang aku tak ingat

Pada aku yang datang ni taklah boleh dibanggakan sebab kalau nak ikutkan apa yang disebut Daerah dan Bahagian yang hadir terdiri dari seluruh Kelantan tetapi kehadirannya nak kata 5,000 pun susah!

Maaflah gambar teruk sikit, maklumlah pakai hp cikai jer......ambil pula di tempat agak gelap, orang ramai di dalam bangunan

 
 
 
 
  
 

1 comment:

  1. Gila sikong Najib..
    Pencuri royalti minyak Kelantan...yg sokong dia tu jenis bangang.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa