Wednesday, April 13, 2016

Maaf cukup brutal dan kejam: Cuma aku nak tanya Islan jenis apakah ini?

Gila........
Siap dengan takbir dan bersorak lagi
Sedih dan memalukan Islam
Dalam Islam adakah Hukuman Sembelih?
yang aku tahu hanya pancung. Itu pun pada mangsa yang dosanya membolehkan dihukum pancung
video
Aku tak tahu kat mana tetapi rasanya di Filipina kot.......


2 comments:

  1. dalam setiap agama pun ada bermacam macam punya geng pelampau jahiliah
    tapi islam sengaja di heboh hebohkan oleh musuh berlebihan untuk menutup kebatilan agama puak kapir
    ramai mengaku pengikut Islam tapi amalan tak menepati kehendak Islam
    kat negara kita pun belambak lambak jadi tak heranlah ada macam macam punya kes
    kita dilahirkan dalam islam adakah kita boleh dikira beriman jika kita tak pernah mengucap 2 kalimah syahadah sampai mati
    ayoyo ini pun kena tengok jugak ni penting ni
    untuk yang ada anak kecil lagi pastikan bial sampai masa sesuai ibubapa ajar anak mengucap 2 kalimah syahadah dan bagi penerangan asas tentang islam

    pikir pikir jnagan tak pikir

    ReplyDelete
  2. Tu bukan orang islam
    Tu pura2 islam
    Penganut islam sebenar tak akan buat macam tu

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa