Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, April 14, 2016

Menjadi haramkah bagi Ulamak minta maaf?

Ramai yg tanya tok, nape olamak tok si Tar Snake tu tak mohon maaf kerana menfitnah Guan Eng dalam isu Dr Zakir?  Tar snake hanya delete je posting dia tapi dia tak mohon maaf?

Tok jawab, cuba sebut satu je olamak2 tok yg pernah mohon maaf kpd sesiapa?  Guru tok pernah fitnah calon Pkr edar pil kuda walaupun tak berani sebut nama dan takde bukti pun.  Ada guru tok mintak maaf?

Tontowi pernah fitnah Guan Eng juga dan sebelum sempat bicara, kes diselesaikan apabila Guan Eng tunjuk bukti bahawa tuduhan Tontowi itu palsu dan fitnah, maka Tontowi mengaku dia salah dan terpaksa bayar kos RM 10K.  Ada Tontowi mintak maaf?

Nik Doremon TMB Kelate, pernah kata kalau Hudud kali ini gagal masuk Parlimen, parti tok akan batalkan gencatan senjata sulit dengan Amno dan kita bergocoh balik.  Ternyata kena kencing lagi oleh amno.  Takde pun parti tok bergocoh semula dengan Amno bahkan semakin intim.  Ada Nik Doremon mohon maaf?

MB Kelate pernah berjanji, jika Hudud gagal juga dibuat di Kelate, beliau sanggup letak jawatan MB.  Ada dia letak jawatan?  Bahkan gaji MB dan Exco dinaikkan.  Ada MB Kelate mohon maaf?

Guru tok juga ada kata, Hudud akan dibentangkan di Parlimen sebelum 09 April.  Tahun bila?  Tapi sekarang dah masuk April dah.  Ada guru tok mohon maaf?

Banyak lagi tok boleh senaraikan nas dan dalil2 yg menunjukkan mohon maaf dalam parti tok ini hukumnya HARAM terutamanya yg melibatkan para olamak kerana kemaluan para olamak wajib dijaga tanpa menjatuhkan kemaluan masing2.

Tok Usin UG Ceroi

2 comments:

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa