Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, May 5, 2016

Bangga: Junjungan kita disanjungi orang lain

Wednesday, May 04, 2016
"Nabi Muhammad sangat smart." - Van Damme Bintang Hollywood.
Masya Allah, Van Damme Tiru Gaya Hidup Rasulullah Muhammad

Pelakon veteran Hollywood, Jean-Claude Van Damme, memuji Rasulullah Muhammad SAW. Dia berkata, Nabi Muhammad merupakan sosok yang smart.

Pendapat Van Damme ini dikeluarkan dalam sebuah wawancara, ketika ditanya tentang kesihatan. Diluar dugaan. Jawapan Van Damme menyebut gaya hidup Nabi Muhammad patut menjadi contoh.

"Nabi Muhammad sangat smart, beliau tahu apa yang baik untuk masa depan, tentang tubuh kita," tutur Van Damme dalam sebuah wawancara.

Menurut dia, Nabi Muhammad merupakan sosok panutan yang tepat. "Jadi, lihatlah, jangan tanya saya dan percayalah, kamu dapat semua yang kamu perlukan."

Van Damme merupakan pelakon veteran Hollywood. Sejumlah filem terkenal telah dia bintangi. Di antaranya adalah Black Eagle, Cyborg, Kickboxer, Double Impact, Universal Soldier, dan banyak lagi.- sumber

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa