Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, November 9, 2016

Khairuddin melenting: Annuar Musa dan Shaberry Cheek tumpukanlah perhatian pada UMNO yang ibarat kereta kondem bakal dilupuskan di 'Junk Yard' tak lama lagi!!

*ANNUAR MUSA DAN SHABERRY CHEEK JAGA UMNO BAIK-BAIK KERANA PARTI ITU BAKAL DISEMADIKAN BUAT SELAMANYA!!*_NAMUN TERIMA KASIH AKUI YABHG TUN DR MAHATHIR MOHAMAD MEMPUNYAI NILAI AMAT TINGGI DAN MASIH BERGUNA!!_

Annuar Musa dan Shaberry Cheek lebih baik tumpu dan beri perhatian lebih pada UMNO yang diibaratkan seperti kereta kondem yang bakal dilupuskan sebagai besi buruk saja di 'Junk Yard' tak lama lagi!!

Saya nak tanya dua orang kaki bodek minda lemah otak udang ini; mana lebih baik?!

Annuar Musa ini memang bangang!! 

Dia cakap bukan pakai otak serta beliau adalah pemimpin kaki bodek minda lemah otak udang yang tidak berilmu!!

Ketua Penerangan UMNO ini bukan tahu menilai secara bernas serta waras!! 

Annuar Musa bukan tahu nilai sebenar kereta antik pasal otak dia berada di kepala lututnya!!

Untuk pengetahuan Annuar Musa nilai kereta antik cukup mahal!! Lagi antik lagi mahal harganya!! Kereta antik pula masih boleh dipandu dan dihargai oleh semua orang kerana nilainya cukup tinggi!!

Tetapi *UMNO ini macam kereta kondem yang bakal dilupuskan sebagai besi buruk saja!!* Ianya juga tidak berfungsi lagi!! Tak boleh pandu dah pun!!

Jadi saya nak tanya Ketua Penerangan UMNO yang bangang ini mana dia suka?! Yang mana dia nak pilih sekiranya diberi pilihan?!

Kereta antik bernilai tinggi dan masih boleh dipandu atau *Annuar Musa nak pilih kereta kondem yang akan dilupuskan sebagai besi buruk saja serta tidak boleh berfungsi langsung?!*

Kalau dia ibaratkan YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai kereta antik saya nak ucap terima kasih kepada Ketua Penerangan UMNO ini!! _Maknanya dia mengaku YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad masih berguna dan cukup bernilai tinggi!!_

Tak semacam *UMNO yang diibaratkan seperti kereta kondem yang bakal dilupuskan di 'Junk Yard' saja!!* Tak boleh guna lagi serta tiada nilai langsung!!

Apa pun keseluruhan rakyat jangan risau dengan segala tutur kata pemimpin bangang UMNO kerana puak ini semua sudah tidak relevan lagi kepada masyarakat umum secara menyeluruh!!

Lagi banyak Annuar Musa dan Shaberry Cheek bercakap; lagi banyak orang akan sumpah hina parti UMNO serta Barisan Nasional!!

Jadi biarlah serta galakkan pemimpin-pemimpin kaki bodek minda lemah otak.udang UMNO bercakap banyak-banyak agar Pakatan Harapan akan cepat tawan Putrajaya!!

*KHAIRUDDIN ABU HASSAN*
7 Nov 2016

Berkaitan dari Shahbudin dot comKALAU TUN M KERETA ANTIK, NAJIB DAN PEMIMPIN UMNO SEPERTI KERETA APA?

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa