Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, November 24, 2016

Sudahlah akhlak tidak seberapa, cuba menipu pula?

Thursday, November 24, 2016
Video Parlimen: Melayu, Songkok dan Biadab?

Banyak yang telah diperkatakan berkenaan respon saya terhadap Pasir Salak di Parlimen awal minggu ini. Saya sertakan disini video perbalahan tersebut.

Dia mencarut dan mempermainkan nama keluarga Seputeh dan apabila ditegur terus berdegil. Kemudian dia terus mengejek Batu Kawan yang turut menegurnya. Sikap degil Pasir Salak mempertahankan akhlak buruk diri sendiri terpaksa saya hadapi dengan kata-kata keras sebegitu dan malangnya dibela pula oleh Speaker.

Harap saksikan dan nilai sendiri videonya secara keseluruhan dan jangan dirujuk satu lagi versi yang telah disunting melalui Blog BNBBC. Sudahlah akhlak tidak seberapa, cuba menipu pula?

WaLlahu 'Alam 

KHALID SAMAD

2 comments:

  1. Perangai vvip2 umno termasuk anak beranak ni mcm sial dan amat jelek mengundang kemarahan oleh semua kecuali fanatik melayu jahil yg berpegang kpd prinsip lebih baik melayu islam drp kafir. Perangai mrk telah memalukan bangsa melayu dan agama islam itu pun klu masih ada kemaluan!

    ReplyDelete
  2. Outgoing umno memberNovember 25, 2016 at 4:14 PM

    Rakyat dapat menilai. Kemungkinan besar dia sebenarnya tak tahu nak jawab. Ataupun dia ni mabuk ketum.
    Punah sudah umno. Menteri yg tak tahu apa2. Bodo..boleh duduk sekandang dgn mat maslan, ssk, nazeri. Mereka ingat boleh buat lawak, tapi lagi rakyat meluat..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa