Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, March 2, 2016

Isu yang buat aku gelak

Kata Nik Amar.. PAS tunggu perkenan Majlis Raja2 untuk bawa Private Bill Akta 355 ke Parlimen.. laa, dalam Quran ada sebut ker kena minta kelulusan Raja2 ? jadi yg tak sempat2 bawa 3 kali Sebelum ni ke Parlimen pasai apa ? saja nak buat modal Politik.. modal fitnah pecahkan Pakatan Rakyat ? saja cari modal nak fitnah pemimpin PAS yg pro Pakatan ? saja nak buat modal fitnah DAP ? saja nak bagi nampak korang lebih Islam ? bukan kah Lujnah Undang2 PAS sebelum ni dah bagi nasihat jangan tergesa gesa bawa Private Bill tu ke Parlimen.. bukan kah Nasihat sudah diberi agar perkara ini dirujuk dalam Majlis Raja2..

Sebenarnya semua ni plan UMNO ngan puak Khawarij dlm PAS untuk menang dalam Pemilihan Muktamar PAS 2015.. tu sebab saja depa cepat2..tergesa gesa bawa Private Bill ini ke Parlimen..  depa nak nampakkan sebahagian pimpinan PAS yg tak bersetuju dgn tindakan ini sebagai menolak Hudud(hukum Allah), makala bagi pemimpin Pakatan rakyat yg meminta benda ini dibawa ke meja rundingan ,mahu dilihat sebagai penentang hukum Allah..Puak Khawarij depa ni ikut skrip UMNO jer.. depa bukan nak buat Hudud sgt.. saja nak kuasai PAS dan ghanimah.. bila golongan Khawarij dan lebai2 bodoh ni dah kuasai PAS.. Pakatan Rakyat dan berpecah.. maka selesai lah kerja UMNO.. UMNO tak Bodoh..memang kita tahu depa tu jahat sejak dulu.. yg Bodoh2 golongan Ostad2 hat perasan pejuang Islam..

1 comment:

  1. Aku ingt najib n menteri umngok jer yg jenis muka tak reti malu..
    Alahai PAS AlCai..
    Aper kena daaaa korang neh..
    Selambadak jer berckp.
    Punoh...
    Kalo mu punoh x per.
    Ini imej islam tu kao punohkan.
    Lps tu marah kat DAP n mat sabu.
    Btol la dia neh
    Jenis otak just chop like that

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa