Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, July 21, 2015

Bila kopiah dan serban yang berkata-kata?

Dah cabar orang keluar parti lepas tu minta maaf dan rayu jangan keluar parti. Ulama ke ni? Cakap pagi tak boleh pakai lagi di waktu petang. Cakap petang lain, bila malam dah lain..
kredit - Gendang Perang

# Tataulah pemikiran orang begini keliru atau tidak...........atau main tuduh tuduhan
Adakah puak-puak yang dinyah dan dihalau ini marahkan parti atau pemimpin yang bebal dan berperkerti yang jahat sebenarnya?

4 comments:

  1. MACAM CERITA TAMIL SAJA ULAMAK ULAMAK PAS INI

    Macam macam

    Macam mana agak nya hidupan dalam keluarga mereka..... Pastinya kelam kabut jugak

    Kesian pada anak anak nya jadi mangsa PANADOL

    ReplyDelete
  2. Tak apa2 isu pun...dah kering idea ke...benci sangat dengan para alim ulamak ni...

    ReplyDelete
  3. Anon 8:23 AM

    Salah tuu.......aku bukan benci orang alim tetapi aku benci jenis Ularmak yang poyo!

    ReplyDelete
  4. Tinggal pas...join parti baru..pas sudah hilang arah perjuangan. Pas asyik nk gabung dgn umno saja. Sudahlah pas. Org dh bosan dah.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa