Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, May 12, 2014

Aku Setuju Dengan Abdullah Zaik Tetapi Merdekakah Kita Sekarang?

Merdekakah kita jiwa dan raga?
Merdekakah kita berfikir dan bertindak?
Dan pokoknya adakah negara kita benar-benar merdeka dari pengaruh Amarika dan Yahudi?
Undang-Undang pun masih mengguna-pakai Undang-Undang Yahudi........di manakah merdekanya kita?

Isma seru Melayu bangkit lawan Yahudi, Zionis, Evangelis yang mahu kuburkan Islam
Presiden Ikatan Muslimin Malaysia, Abdullah Zaik Abdull Rahman menyelar golongan yang mengaku Islam liberal sanggup mempertahankan agenda musuh, biarpun kesucian agama dan maruah bangsa tergadai. – Gambar fail The Malaysian Insider, 12 Mei, 2014.

Ikatan Muslimin Malaysia (Isma) menasihatkan golongan Melayu dan beragama Islam supaya berwaspada dengan permainan musuh yang melemparkan tuduhan rasis dan ekstremis agar mereka tidak berani bangkit mempertahankan hak mereka daripada daripada cengkaman Yahudi, Zionis dan Evangelis yang mahu menguburkan Islam sebagai identiti negara.
Presiden Isma Abdullah Zaik Abdull Rahman berkata, golongan musuh mahu bangsa Melayu terus terbelenggu pemikiran dan kehendaknya supaya mereka dapat meneruskan agenda tersembunyi.
"Tuduhan rasis, ekstremis dan seumpamanya adalah serangan psikologi dan minda agar puak pribumi tidak berani bangkit mempertahankan hak mereka."."Mereka mahu kita terhina melihat agama diperkosa, maruah bangsa dipijak dan negara tergadai dalam keadaan kita tidak mampu berbuat apa-apa. Kalau hari ini umat Islam dan bangsa Melayu masih teragak-agak, lambat laun bumi tercinta ini akan terlepas daripada genggaman," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Melalui “surat terbuka kepada umat Melayu dan Islam”, Abdullah Zaik berkata pihak musuh turut memperdayakan orang Islam dengan slogan kebebasan, kesamarataan dan persaudaraan insan.
Malah turut memperjuangan hak kebebasan memilih agama lalu diganti dengan piagam hak asasi manusia dan nilai-nilai sejagat.
"Apabila umat Islam benar-benar menelan umpan, maka puak-puak kapitalis Yahudi menerusi proksi-proksi mereka akan memperkukuhkan kedudukan mencengkam sepenuhnya setiap sendi kekuasaan," katanya.
Menurut Abdullah Zaik, golongan yang mengaku diri mereka sebagai Islam liberal sanggup mempertahankan agenda musuh, biarpun kesucian agama dan maruah bangsa tergadai atas nama dakwah, toleransi dan keharmonian kaum.
"Malangnya, tanpa mereka sedari, segala yang mereka miliki hilang daripada pegangan. Waktu mereka memahaminya, tatkala itu tangisan penyesalan sudah tidak berguna lagi," katanya.
Beliau berkata, penjajahan bukan menunggu datangnya bala tentera melanggar sempadan negara sebaliknya bangsa yang dijajah adalah bangsa yang kehilangan jati diri, terkongkong aspirasi dan terbelenggu kehendaknya di bumi sendiri.
Malah katanya bangsa yang terjajah adalah bangsa yang membisu membiarkan kedaulatan dicabul di depan mata.
Tambahnya, negara kini sedang menghadapi ancaman dan gugatan berterusan dari segenap penjuru, daripada pelbagai pihak yang beraksi sebagai proksi kepada Yahudi Zionis Evangelis yang mahu meleburkan jati diri umat dan menguburkan Islam sebagai identiti negara.
Abdullah Zaik berkata, memperjuangkan hak kedaulatan bangsa dan agama adalah satu kewajiban, tanggungjawab maruah dan hak semula jadi yang mesti diakui oleh semua.
"Wahai saudaraku, merdekakanlah kehendak demi kedaulatan bangsa. Jangan terus dibiarkan bangsa asing memaksa kehendak mereka ke atas kita atau mengekang kemahuan kita.
"Tinggalkan ketakutan dan tampil nyatakan pendirian. Kita wajib mempertahankan hak kuasa wewenang dalam pembuatan dasar dan penentuan masa depan negara dengan bebas dan merdeka," katanya. – 12  Mei, 2014.- MI

4 comments:

  1. Klau dia utamakan islam aku sokong tapi klau melayu kirim salamlah..siasat dulu sapa malaon ini siapa blakang dia..masa pru 13 dulu dimana parti pas bertanding disitu ngo malaun ini bertanding..sorry bshasa kasar skit..nama ngo islam tapi hina bangsa lain seolah melayu saja yg islam tanya sama malaun brape ramai mlsyu dah murtad @ tersasar yg itu dia kena jaga bukan jaga tembolok sendiri

    ReplyDelete
  2. Toksah cerite ler pasal Yahudi.....makanan harian yang dipasarkan dan dimakan 1Malaysia adalah milik YAHUDI LAKNATALLAH...itu pun orang Melayu Islam tak boleh nak tinggalkan...nak cerita pasal perjuangan menentang YAHUDI...pegi dah....cer tengok siaran TV 90% iklan termasuk RTM 1 mempromosikan produk YAHUDI LAKNATALLAH....jadi darah daging maka hati pun jadi hitam....

    ReplyDelete
  3. This post provides clear idea in support of the new viewers plenty of fish dating site of free dating blogging,
    that truly how to do blogging and site-building.

    ReplyDelete
  4. My brother recommended I might like this blog.
    He was totally right. This post truly made my day. You cann't imagine just how much time I had spent for this info!
    Thanks!

    Also visit my web site plenty of fish dating site of free dating

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa