Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, May 10, 2014

Bila Pulak Parti Ni Daftar? Atau Aku Yang Ketinggalan Bas?

Naib Presiden Parti Cinta Malaysia Sah Tanding PRK Bukit Gelugor
Diterbitkan: Jumaat, 9 Mei 2014 2:27 PM
GEORGE TOWN: Naib  Presiden Parti Cinta Malaysia (PCM), Datuk Huan Cheng Guan mengumumkan bahawa beliau akan bertanding pada pilihan raya kecil (PRK) Bukit Gelugor pada 25 Mei ini.
"Setiap hari, saya akan membuat kunjungan ke pasar untuk bertemu dengan rakyat supaya mereka boleh menyuarakan sebarang masalah yang mereka hadapi bersama DAP," katanya pada sidang media, Jumaat.
Kekosongan kerusi Parlimen Bukit Gelugor berikutan kematian penyandangnya Karpal Singh pada 17 April lalu.
Hari mengundi PRK Bukit Gelugor ditetapkan pada 25 Mei manakala penamaan calon 12 Mei. - mStar

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa