Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, May 7, 2014

JDT: Dari Pegawai Sehingga Ke Penyokong Menimbulkan Masalah

Empat Penyokong JDT Ditahan
Oleh: MOHD FARHAAN SHAH
JOHOR BARU: Empat penyokong Johor Darul Takzim (JDT) ditahan kerana bertindak ganas dan mencetuskan provokasi terhadap penyokong Pahang sejurus tamat perlawanan separuh akhir Piala FA, Isnin malam.

Timbalan Ketua Polis Daerah Johor Baharu Selatan, Superintenden Abdul Samad Salleh berkata empat yang ditahan itu gagal mematuhi arahan polis untuk meninggalkan stadium selepas perlawanan berakhir.

Tambah beliau, kesemua empat pemuda berumur dalam lingkungan 20an itu juga ditahan kerana cuba mewujudkan masalah selepas perlawanan pertama Separuh akhir Piala FA.

4 comments:

  1. SELAMAT DATANG KE KUANTAN, JDT.!!

    ReplyDelete
  2. Standard ler team lanun.hingga kan TMJ pun setuju dgn rusuhan tu.mangkaq sungguh jdt.pi mana pun dok buat onar.FAM jgn dok melopong mulut lg.nak tunggu sampai team gangster nie bunuh penyokong lawan baru nak bertindak kut.tu yg payah nya bila pihak istana melibatkan diri dgn sukan.

    ReplyDelete
  3. I really like reading through a post that can make people think.
    Also, thank you for allowing for me to comment!


    My blog plenty of fish dating site of free dating

    ReplyDelete
  4. Good write-up. I certainly appreciate this website.
    Thanks!

    Here is my webpage plenty of fish dating site of free dating

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa