Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, May 17, 2014

Jenis Manusia Celaka!

Pengkhianat.....
Patut disula sampai mamposs!

Imigresen Sabah tahan lima individu, tumpas sindiket keluar dokumen palsu untuk warga asing

KOTA KINABALU - Jabatan Imigresen Sabah menumpaskan sindiket yang membawa masuk dan keluar warga asing dengan menggunakan dokumen pengenalan diri palsu.
Pengarahnya, Noor Alam Khan Abdul Wahid Khan berkata, pihaknya menahan lima individu dalam tiga kes berasingan yang menggunakan Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu (KKIA) sebagai transit untuk membawa warga asing ke negara ketiga.
"Dalam kes terbaharu, dua individu warga Turki yang berhasrat ke Kuala Lumpur ditahan di Terminal 1, KKIA Rabu lepas kerana disyaki memiliki pasport Turki palsu," katanya dalam sidang akhbar di pejabatnya di sini hari ini.
Tambahnya, kes disiasat di bawah Akta Pasport 1966 dan masih menunggu pengesahan ketulenan pasport dari Kedutaan Besar Turki di Kuala Lumpur. - Bernama

1 comment:

  1. Taklah seteruk pengkhianat yg menyerahkan beribu2 mykad secara percuma kepada pendatang until memastikan kuasa mereka tidak terjejas. Kalau orang Turkey ini patut disula pemimpin2 pengkhinat ni sepatutnya ditembak di khalayak ramai.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa