Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, May 17, 2014

Najib Pelawok!!!

Ingatkan zaman Mamak jer banyak putar dan belit
Najib pun dah jadi gitu jugak!

2 comments:

  1. Adakah lagi terdapat logik bangang dan sebodoh yg diutarakan oleh Najib no? And it came out of a PM mouth !

    ReplyDelete
  2. Abe,

    Kita yang kenal Najib tidak akan tertipu dengan apa jua yang dikata Najib. Hakikatnya Najib telah membelanjakan hampir kesemua duit kerajaan samada untuk kroni2 atau untuk membeli undi sebelum PRU 13 lalu. Keadaan agaknya s3makin tenat sehingga tak boleh tunggu perlaksanaan GST dalam bulan Mei 2015 - maka dia perlu menaikkan taarif letrik dalam keadaan TNB m3ncatat keuntungan.

    Kali ini sebab seb3nar diberitahu Najib ialah kerajaan tidak mampu lagi menanggung beban subsidi kepada TNB. KERAJAAN TAK MAMPU MENANGGUNG SUBSIDI?....apa maknanya? Sekarang Najib nak tutup statement diatas dengan berbohong bahawa jika taarif letrik tidak dinaikkan TNB akan rugi. Siapa yang untung? Tentulah geng IPP yang menjadi kroni mereka.

    Masih ingatkah lagi alasan bohong Najib semasa menaikkan taarif letrik tak lama dahulu dikala TNB baru sahaja mengumunkan keuntungan tertinggi sebanyak RM 4 Billion dan prospek perniagaannya yang semakin berkembang?

    Alasan Najib beri masa itu TNB memerlukan pelaburan sebanyak RM 6 billion. Makna cerita rugi tak timbul sekarang kerana selain mencatat keuntungan, TNB dah dapat duit tambahan diatas nama untuk pelaburan dengan kenaikan terdahulu yang tak sampai setahun pun!

    Memang inilah tabiat Najib mutahir ini jika kita perhatikan - berbohong buta2.



    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa