Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, May 13, 2014

Patutla Mad Said Mengamuk Pun!

Keputusan bekas Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said keluar dari parti Umno ekoran rasa tidak puas hati terhadap permintaannya untuk meletakkan jawatan itu selepas melangsungkan majlis perkahwinan anaknya pada 17 Mei ini.

Dilaporkan bahawa Ahmad Said memohon kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk menangguhkan pertukaran itu namun ditolak atas alasan ia merupakan perkara peribadi.

Ahmad Said bertindak keluar dari Umno hanya beberapa jam selepas beliau meletakkan jawatan Menteri Besar Terengganu pada Isnin.

Ahmad Said dalam Astro Awani pada Selasa dipetik sebagai berkata, beliau meminta untuk penangguhan bukan kerana tidak mahu tetapi mahu menunggu sehingga selesai majlis perkahwinan anaknya.

"Tak cukup ke apa yang sudah saya lakukan selama 5 tahun berkhidmat sebagai Menteri Besar? Saya minta tangguh bukan tak mahu tetapi tunggu hingga majlis anak saya selesai".

6 comments:

  1. Ek eleh!!! Hulur sejuta dua diamlah mat said ni...semua nak fulus!!! UMNO dan wang berpisah tiada!!!

    ReplyDelete
  2. Tak berkat kerja MB tu , tu lah tak tahan lama.... Kaya raya dalam umno pun harta rakyat , tak berkat...

    ReplyDelete
  3. darul runtoh dah jadi darul kecoh
    tak lama ni sat lagi elok la tu
    omno tetap omno

    ReplyDelete
  4. Sesiapa pun kalau diperlakukan seperti yang dilakukan ke atas Ahmad Said akan mengambil tindakan serupa. Najib dan Umno seolah2 tiada hati perut apabila merentap jawatan Mb dari Ahmad Said cara yang amat sadis. Bayangkan, segala telah diatur untuk majlis nikah anak kita, tiba2 dihalau begitu rupa seolah2 jasa selama bertahun2 tiada nilai langsung. Kepada wakil2 rakyat umno; mahukan anda diperlakukan dan dihina sebegini apabila pemimpin2 anda merasakan anda tidak diperlukan lagi??

    ReplyDelete
  5. Napa anak ko tak tangguh kahwin 4 tahun lagi kan senang ko boley jd mb 4 thn lg...nti boley kaut maut harta kekayaan mcm geng2 ahli politik skrng ni.....trend

    ReplyDelete
  6. ahli politik negara kita nih klu negara perang dunia ke enam.....aku cantas sekor2....kepala dia buat sup bagi rakyat miskin mkn

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa