Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, May 11, 2015

Ini spekulasi atau seruan?

Bagi aku kenyataan dari Zam ini adalah satu bentuk tekanan untuk mempengaruhi sikap MT

MT Umno minta Najib undur petang ini?
mk - 1:15PM - 11 May 2015

Selepas 40,000 orang hadir dalam perhimpunan setiakawan dengannya di Sabah semalam, adakah suara berbeza menanti Datuk Seri Najib Razak dalam mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) Umno petang ini?Bekas menteri penerangan Tan Sri Zainuddin Maidin (kiri) berkata beliau difahamkan bahawa keseluruhannya anggota MT telah menerima hakikat bahawa Najib tidak lagi mendapat sokongan rakyat bawah, terutama dalam parti sendiri.

“...dan mereka mungkin akan memberitahu Najib secara ikhlas, bersopan dan beradab dalam mesyuarat majlis kerja tertinggi Umno petang ini,” kata bekas ketua pengarang kumpulan Utusan Melayu itu.

Menulis dalam blognya hari ini, Zainuddin mengaitkan kemungkinan itu dengan memetik kenyataan Ketua Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Jalil pagi ini.

Memetik TV3, Zainuddin berkata Shahrizat telah pun memberitahu, apa pun yang akan berlaku, biarlah seperti menarik benang dalam tepung supaya parti jangan berpecah. 

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa