Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, May 18, 2015

Mad Maslan, tolong rakyat kepala bapak mu !

Tadi aku ke farmasi beli ubat keperluan yang yang selalu aku ambil bila ada keperluan. Bekalan ubat
ini memang sentiasa aku simpan.

Cukup memeranjatkan ubat untuk gestrik aku beli sebelum GST RM10.00/botol tapi tadi aku bayar RM13.80. Adakah benar kenaikan 6% GST?

Ini ubat gestrik (anti acid) harga belum GST RM10.00
 
Di bawah ni pula Caffox ubat Migraine. Harga sebelum GST RM8.00/strip/10 biji tapi aku beli tadi dah jadi RM10.20. GST 6% ker tu? 
Jadi adakah GST baik untuk rakyat?
 
Mad Maslan, ko carikan ubat yang sama tapi berharga murah untuk aku dan keluarga......boleh?

2 comments:

  1. Kalau tak menipu macam mana bebudak kampong ke , pekan ke , boleh jadi kaya ber gaya bila tiba ke bandar.

    Bebudak gomen nak juga pakai keta BENTLEY CONTINENTAL GT , MERCEDES , BMW , PORSCHE

    Tak kan bebudak gomen kerja kuat suroh pakai Preve saja kot.

    Itu kan bebudak MELAYU kan....

    OK lah ada bebudak BUGIS jugak....

    Kira PANDAI LAH dapat tipu juta juta Rakyat sampai hidup mewah

    ReplyDelete
  2. Salam Tuan,maaf mengganggu.Jika Tuan ingin berubat dengan Habbatus Sauda,utk penyakit Tuan,InsyaALLAH saya bolih membantu.Tel saya 012-3358540

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa