Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, May 10, 2015

Rasanya ramai penyokong dah tak peduli kalau nak bolot semua pun!

Tinggal lagi berapa ramai yang akan berpaling akibat menyampah kerana tamak kuasa

Jawatan tertinggi PAS perlu dalam kalangan ulama, kata Mohd Amar
Published: 9 May 2015 9:42 PM
Timbalan Menteri Besar Kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata ahli PAS seharusnya memilih kumpulan ulama untuk memimpin supaya parti itu tidak terpesong daripada perjuangan asalnya. – Gambar fail The Malaysian Insider, 9 Mei, 2015

Dua jawatan tertinggi dalam PAS perlu disandang mereka dari dalam kalangan ulama, kata Timbalan Pesuruhjaya 1 PAS Kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah.
Timbalan Menteri Besar Kelantan itu berkata ahli parti seharusnya memilih kumpulan ulama untuk memimpin supaya PAS tidak terpesong daripada perjuangan asalnya. 
"Padangan saya mudah sahaja, apabila berlaku apa-apa kepada orang nombor 1 (Presiden) maka automatik orang nombor 2 (Timbalan Presiden) akan ambil tempat dia.
"Jadi orang nombor 1 dan 2 ini perlu dari kalangan ulama, ia mudahkan proses penggantian," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Muktamar Pemuda PAS Kelantan di Kota Baru, hari ini.
Sementara itu, Mohd Amar berkata beliau belum membuat keputusan sama ada akan bertanding jawatan timbalan presiden atau naib presiden pada Muktamar PAS ke-61, Jun ini.
Mohd Amar kini menerima 3 pencalonan bagi jawatan timbalan presiden dan ini memungkinkan pertandingan tiga penjuru antara Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man (94 pencalonan) dan penyandang jawatan tersebut, Mohamad Sabu (8 pencalonan). – Bernama, 9 Mei, 2015.

# Baru tiba di KB jam 8:30 tadi dari jadual asal sepatutnya tiba jam 6:35 petang tetapi tertangguh kerana flight terpaksa  aborts takeoff kerana masalah tekanan dalam kabin dan aircond. Setelah menuggu lebih dari dua jam terpaksa tukar kapal terbang.

Dahlah masa datang KL terpaksa berpusing dan berlegar selama 15 minit kerana tidak boleh mendarat akibat cuaca

Kali ini baru sedar tiket kena caj GST

13 comments:

  1. kalau ulama menipu an munafik layak jd pemimpin ke?

    ReplyDelete
  2. Geng ulamakandai ngajar tp ekonomi negeri hampeh masalah banjir hampeh ... Tu tanda xreti memerentah... Xsemesti ada ilmu agma tu oleh memimpin...

    ReplyDelete
  3. Isu TH isu GSt geng ulamk pas membisu seribu bahasa.. Setuju dgn amno la tu...

    ReplyDelete
  4. INGATKAN DIA NAK ULAS FASAL 1MDB NAK ROMPAK TANAH TABUNG HAJI.

    ReplyDelete
  5. kalu nak ambik suma pun ambiklah. Bawak masuk dalam kubor sekali yer..

    ReplyDelete
  6. suruh semua dalam jawatankusa Pas adalah go;ongan yang perasan mereka ulamak.sebab mereka bukanya nak menang,mereka hanay nak ganggu pertandingan.mereka bukan nak kusa tetapi mereka nak pangkat dan jawtan.golongna inilah yang telah melemahkan dan mencelarukan parti Pas.aku dan keluarga ahli pas tetapi sekiranya golongan ini yang mengusai Pas.maaflah kalau ingin undi dari keluarga aku yang seramai 30 orang.

    ReplyDelete
  7. Kita tetap bersama PR kecuali PAS yg tak sedar diri & berjuang utk kepentingan ulama yg kuat fitnah.Bilalah PAS nak keluar dari PR?

    ReplyDelete
  8. Inilah jenis maknusia yang dikata 'Ujub dan Takabbur,mengangkat diri sendiri menjadi ulamak,dengan membuat kenyataan sedemikian budak sekolah darjah tadika pun boleh baca isi hati pemimpin bengong ini.Pilih lah dia jika PAS mahukan kemusnahan.

    ReplyDelete
  9. Siapa yang mennetukan Nik Amar itu ulama dan Mohd Sabu atau Husam Musa itu bukan ulama?

    Pada aku Mohd Sabu dan Husam Musa jauh lebih baik amanahnya kepada parti dan rakyat..

    ReplyDelete
  10. Siapa yang menentukan Nik Amar itu ulama?
    Pada aku Mohd Sabu dan Husam Musa jauh lebih baik dari Nik Amar amanahnya kepada parti dan rakyat...

    ReplyDelete
  11. Amar ini Bahalol

    Otak Gred 3 harap gaji gomen ssja ini

    Orang Kelantan BODOH boleh angkat Otak Gred 3 jadi Timbalan MB


    BODOH LAH

    Tengok Muka pun tahu tak boleh pakai punyea orang.

    ReplyDelete
  12. Matlamat golongan yg mngaku ulama dlm PAs utk kekalkan kuasa Umno sbgai pemerintah.

    ReplyDelete
  13. Sula aje lubang kote diaorang......

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa