Pengumuman

Mulai esok (11 Julai 17) blog ini tidak akan diupdate Oleh kerana blog ini dan blog yang satu lagi mengandungi bahan yang sama, saya rasa adalah wajar untuk menghidupkan satu blog sahaja iaitu mountdweller88 untuk dilayari dengan mudah tanpa gangguan insya Allah Saudara/saudari persilakan ke - mountdweller88.blogspot.com

Thursday, March 17, 2016

Dia ni nyanyuk ke mamai?

THURSDAY, MARCH 17, 2016
PAS Tolak Hudud Demi Blok Ketiga
Sebelum Pemilihan 2015, kempen fitnah dilancar ke atas Dr Hatta Ramli Hanipa Maidin, Mohammad Nizar Jamaluddin Mujahid Yusuf Rawa Dr Siti Mariah Mahmud dsbnya kononnya mereka tolak hudud.

Mereka dituduh tolak hudud sebab tak percaya yg UMNO akan benarkan hudud di laksana di Kelantan.

Sekarang ni Haji Hadi sendiri tolak hudud kerana hendak bertahaluf dengan Kadir Sheikh Fadzir.

Tak penting pulak perlaksanaan hudud sekarang ni.

Apasal masa dalam Pakatan Rakyat dulu maki DAP sbb kononnya DAP tolak hudud tapi dlm Goblok3 ni takpa pula tak laksana hudud?

Kalau dulu Haji HAdi kata kita nak perkasa Mahkamah Syariah, DAP pun tak marah. Pakatan Rakyat kekal.

Lihatlah kenyataan Kadir Sheikh Fadzir di atas ini

Hujjahnya mudah:

Kalau dengan IKATAN boleh digunakan alasan hudud memerlukan masa yang panjang untuk dilaksanakan, mengapa dengan DAP dulu tak boleh guna alasan yang sama?

Haji Hadi bersikap lidah bercabang dan berperangai macam orang munafiq.

Mereka2 yang fitnah pemimpin2 di atas tu siap sedialah terima balasan dari Allah.

Sesungguhnya dosa fitnah ni akan dituntut di PAdang Mahsyar kecuali kalau tuan badan memaafkannya,

PAS jelas mempermainkan serta menggunakan Islam untuk kepentingan pemimpin2 mereka bukan untuk melaksanakan Islam.

Ini bakal menjemput bala dari Allah SWT ke atas PAS.

Dengan DAP: 
"Kita nak laksana hudud"
Dengan Ikatan (parti sekular): 
"Kita tak laksana hudud. Cuma nak perkasa Mahkamah Syariah je."
Hadi Awang ni nyanyuk ke mamai? 
Yang jelasnya Hadi Awang ni lidah bercabang tak layak digelar ulama.
TULANG BESI

3 comments:

  1. Ciri ciri orang munafik, istqimahlah konon

    ReplyDelete
  2. dap ketuanya kafir. tak heran dia tolak hudud. ketua ikatan ts kadir org islam. dia tolak hudud tp ok pula bg hadi. pas tak tuduh dia kafir spt bekas rakan2 mrk dulu. logik gila babi apa kah ni? islam tak masuk akal

    ReplyDelete
  3. Mr presideng dah tak relevan lagi skrg, dengar kata-kata dia pun bunyi takder prinsip

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa