Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, October 21, 2016

Kesian........maut menunggu di mana-mana dan bila-bila saja!

JUMAAT, 21 OKTOBER 2016 @ 9:31 AM 
6 maut, 5 parah nahas empat kenderaan di Kota Belud 
Oleh Suzianah Jiffar suzianah@bh.com.my 
KEMALANGAN membabitkan empat kenderaan yang mengakibatkan enam maut dan lima parah di Jalan Kampung Pandasan, pagi ini. - Foto ihsan Bomba 

KOTA BELUD: Enam maut manakala lima lagi parah dalam kemalangan membabitkan empat kenderaan di Jalan Kampung Pandasan, di sini, awal pagi tadi. 

Kemalangan pada kira-kira jam 5.50 pagi itu membabitkan sebuah Proton Saga, Proton Gen2, Perodua Kancil dan sebuah pacuan empat roda jenis Toyota Hilux. 

Identiti mangsa serta punca kemalangan masih belum dikenal pasti. 

Jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Sabah ketika dihubungi berkata, pihaknya menerima panggilan berhubung kemalangan itu pada jam 5.59 pagi sebelum menghantar sepasukan 11 anggota bersama dua jentera ke lokasi.

"Sebaik tiba, anggota bomba menjalankan operasi mengeluarkan semua mangsa yang tersepit," katanya di sini, sebentar tadi. 
KEMALANGAN membabitkan empat kenderaan di Jalan Kampung Pandasan, di sini, awal pagi tadi. - Foto ihsan Bomba

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa