Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, September 24, 2014

Hiiss......Pukul Anak Sindir Menantu Ker Ni?

Seingat aku bukan hanya Mahathir seorang yang pernah di saman kerana mengkritik pemimpin 

Berhenti jadi ahli politik jika tidak tahan kritikan, kata Dr Mahathir
Published: 24 September 2014
Ahli politik yang tidak tahan dikritik patut berhenti berkhidmat, kata bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad. – Gambar The Malaysian Insider oleh Najjua Zulkefli, 24 September, 2014.

Tun Dr Mahathir Mohamad menyarankan pihak yang tidak tahan dengan kritikan agar berhenti menjadi ahli politik.
Bekas perdana menteri itu berkata, ahli politik yang sebenar tidak akan sesekali melatah apabila dikritik apatah lagi mahu membawa isu tersebut ke mahkamah.
"Sebagai ahli politik saya tidak hanya suka orang memuji saya, namun saya mahu orang mengkritik saya," katanya kepada pemberita selepas menghadiri program Kepimpinan Asas Perdana CEO 2014 di Kuala Lumpur hari ini.
Beliau mengulas tindakan Ahli Parlimen Segambut Lim Lip Eng yang menyaman beliau kerana tidak berpuas hati dengan kritikannya kepada Ketua Parlimen DAP Lim Kit Siang. – 24 September, 2014.

1 comment:

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa