Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, September 24, 2014

Orang Gedebe Ni Merajuk Panjang?

Kalau tak ada apa-apa takkanlah menjadi tajuk akhbar, Bernama pulak tu!

Ahmad Said tak hadir sidang DUN T'ganu
mk -8:58PM - 23 Sep 2014

Bekas Menteri Besar yang juga anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Kijal, Datuk Seri Ahmad Said tidak hadir persidangan hari pertama penggal kedua Dewan Undangan Negeri Terengganu hari
ini.

Yang Dipertua DUN Terengganu, Datuk Mohd Zubir Embong berkata Ahmad tidak hadir dengan kebenaran atas alasan yang kukuh.
"Saya bersyukur kerana persidangan hari ini berjalan lancar dan kehadiran juga memuaskan, daripada 32 orang Adun, hanya seorang yang tidak dapat menghadirkan diri.

"Beliau telah memberi notis ketidakhadirannya dengan alasan yang kukuh dan saya memberi kebenaran," katanya kepada pemberita di luar persidangan Dewan hari ini.

Ahmad yang menjadi menteri besar Terengganu pada tahun 2008 meletak jawatan dan digantikan dengan Adun Seberang Takir Datuk Ahmad Razif Abdul Rahman pada Mei lalu.

8 comments:

  1. Akan berlaku juga di DUN Selangor bilamana dswa pun merajuk juga.ye lah bilmana nama nya tidak menjadi pilihan istana Selangor.nama mb pun parti PAS yg pilih terpilih sebagai mb.nampak sangat pkr dan dap tiada tempat di istana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandailah pulok buat cerita mb merajuk sampai ke Selangor. Kalau DSWA hadir kau nak kata apa ya?.
      Set2 Gganu samada UMNO atau PAS lebihkurang ajer!!!, cuma ideoloji politik yang dibawa berlainan cara bertindak lebihkurang ajer.

      Delete
  2. Boleh caya ke dengan PAS? Sekejap 2 nama, lepas tu u-turn bagi 3 nama semua ADUN Pas.. Elok juga bagi peluang pada PAS untuk dpt tempat di istana mana tahu PAS boleh betulkan mana2 keadaan yang PAS rasa tak Islamic dari pandangan mata yang mungkin berlaku di mana2 istana... maklumlah pejuang Raja, islam dan melayu @ jatee kan dipelopori oleh bekas PJ Pas iaitu Hasann 'akidah'... @ pelopor UG..

    ReplyDelete
  3. Hahaha belum dun selangor bersidang dah buat fitnah. Sabarlah tunggu sidang dun Selangor dulu dan kita tengok kehadiran DSWA.

    ReplyDelete
  4. selangor adalah selangor dan trengganu adalah trengganu. beza banyak bro.. pemimpin tulin bukannya jawatan akan tetapi kebolehan mencelikkan hati rakyat yang buta.

    ReplyDelete
  5. peduli apa tak da tempat diistana

    ReplyDelete
  6. PAS suluh dulu dlm rumah sendiri yg berkecamuk sebelum tengok rumah org lain.

    ReplyDelete
  7. Ahmad Said dapat idea dari Tok Guru lah tu....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa