Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, May 6, 2015

Ciitt......muka tak malu, janji Telok Intan dah laksana ke belum?

Nampaknya bohong sudah menjadi trend janji BN untuk pancing undi!

Kerajaan sedia tingkat kadar penembusan jalur lebar di Permatang Pauh
TMI - Published: 5 May 2015 7:29 PM
Kementerian Komunikasi dan Multimedia sedia meningkatkan kadar penembusan jalur lebar di kawasan Permatang Pauh supaya rakyat dapat menikmati perkhidmatan internet lebih baik, kata Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Jailani Johari (gambar)

Beliau berkata kerajaan Barisan Nasional (BN) sentiasa membawa pembaharuan kepada rakyat dan tidak hanya tertumpu semasa pilihan raya sahaja.

"Sekiranya mereka memberi sokongan padu terhadap BN, pembaharuan itu akan lebih mudah dilakukan," katanya kepada pemberita selepas mengadakan lawatan ke flat Seberang Jaya di Butterworth hari ini.

Katanya Permatang Pauh merupakan kawasan yang masih memerlukan lebih banyak pembaharuan dan pembangunan dan semua itu akan bergantung kepada wakil rakyat yang akan dipilih pada pilihan raya kecil kawasan itu Khamis ini.

"Saya percaya masyarakat di sini akan membuat keputusan yang bijak demi masa depan anak-anak mereka," katanya.

Sementara itu, Jailani berharap pengundi keluar awal untuk menunaikan tanggungjawab mereka Khamis ini bagi mengelakkan kesesakan lalu lintas dan juga cuaca buruk.

Pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh menyaksikan pertandingan empat penjuru antara calon BN Suhaimi Sabudin, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail (PKR), Salleh Isahak (Bebas) dan Azman Shah Othman (Parti Rakyat Malaysia).

Pilihan raya kecil itu diadakan berikutan penyandangnya Datuk Seri Anwar Ibrahim hilang kelayakan sebagai wakil rakyat se disabitkan kesalahan liwat dan sedang menjalani hukuman penjara lima tahun. – Bernama, 5 Mei, 2015.

2 comments:

  1. Muka muka yang hidup makan GST tak habis habis nampak kurang cerdik nya.

    Standard lah.....

    ReplyDelete
  2. PEMERINTAH NEGARA MALAYSIA INI ANAK BANGSA PENGKHIANAT PADA AGAMA BANGSA DAN NEGARA.MOGA MOGA ALLAH LAKHANAT,BENCANA BALA MUSNAH HANCUR AZZAP NAJIB MENTERI MENTERI MEREKA SERTA ANAK CUCU BINI KELUARGA ZURIAT DAN KETURUNAN MEREKA.AMIN AMIN AMIN TABUR DAN PERKENAN KAN DOA KAMI YA ALLAH

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa