Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, August 22, 2015

Bila terlalu banyak mulut menjawab, banyaklah perkara 'tolol' yang keluar!

RM2.6 bilion untuk Najib lawan ancaman ‘DAP-Yahudi’, kata pemimpin Umno
Published: 22 August 2015 11:53 AM
Ketua Umno Sri Gading Datuk Abdul Aziz Kaprawi berkata penderma Timur Tengah yang memberi sumbangan RM2.6 bilion kepada Datuk Seri Najib Razak khuatir pengaruh Yahudi akan meresap di negara ini melalui DAP. – Gambar fail The Malaysian Insider, 22 Ogos, 2015.

Penderma dari Timur Tengah memberi sumbangan AS$700 juta (RM2.6 bilion) kepada Datuk Seri Najib Razak supaya Umno boleh melawan DAP, yang dibiayai Yahudi, semasa Pilihan Raya Umum 2013, kata ketua bahagian Umno Datuk Abdul Aziz Kaprawi hari ini.
Ketua Umno Sri Gading itu berkata, penderma itu khuatir pengaruh Yahudi akan meresap di negara ini melalui DAP dan memusnahkan "Kerajaan Islam" yang diketuai Barisan Nasional ( BN).
"Kalau kita kalah, DAP akan berkuasa. DAP dengan dana Yahudinya akan mengawal negara ini. Berdasarkan perkara itu, rakan-rakan Islam kita di Timur Tengah dapat melihat ancaman Yahudi melalui DAP," kata Aziz yang juga Timbalan Menteri Pengangkutan. – 22 Ogos, 2015.

17 comments:

  1. Hehe Mesir la ni dikuasai oleh pengaruh Yahudi, Arab Saudi terang2 membantu kerajaan Mesir dengan memberi bantuan berbillion bagi menumbangkan kerajaan Islam Mesir....siapa yang tidak tau hal ini....mungkin orang UMNO tak tau pasal hari2 baca Utusan.

    DiMekah sendiri terpampang perniagaan YAHUDI KFC, Starbuck dan lain2...

    Kat Malaysia lak sibuk2 takut pengaruh YAHUDI yg dah lama bertapak hasil kerjasama ngan UMNO....jangan jadi abahalol & tolol

    ReplyDelete
  2. Ha ha ha ...... semakin lucu badut-badut menjiwai watak mereka

    ReplyDelete
  3. Ha ha ha ...... semakin lucu badut-badut menjiwai watak mereka

    ReplyDelete
  4. Ha ha ha ...... semakin lucu badut-badut menjiwai watak mereka

    ReplyDelete
  5. Ha ha ha ...... semakin lucu badut-badut menjiwai watak mereka

    ReplyDelete
  6. Sangat tidak layak jadi Wakil Rakyat kalau inilah jawapannya. Pembacuh simen pun ketawa dgn jawapan menteri ni.

    ReplyDelete
  7. Sendiri buat salah semua org nak dsalahkan.yahudi la.is la.amarika la.padahal dalangnya hati sendiri yg sudah jd celaka.maaf la tuan bloq.tercakap kasar pulak.org melayu kita kadang ckp lembut susah nak faham

    ReplyDelete
  8. Janganlah memalukan orang Johor dan Bangsa Johor.
    Ahmad Maslan dikatakan terlajak pandai,
    Azalina dikatakan terlajak jantan
    Puad Zarkashi dikatakan terlajak turus mata, tahu isi hati Sulatan tanpa berjumpa,
    Halimah Sadique mula meraban,
    Shahrir Samad terima derma dan jadi 1Juta man
    Aziz kaprawi pulak sekarang cakap macam lulusan tadika Permata Kak Mah aje

    Bangun Bangsa Johor dan jangan jadi sendaan orang lain

    ReplyDelete
  9. Abe.musibah apa yg menimpa negara sehingga menteri2 pon dr kalangan ngong al tolol sgt rendah pemikirannya..alahai melayu...apa dah jadi.terlebih mkn belacan ke??

    ReplyDelete
  10. Kah kah kah...ketua bahagian ini dah le muka macam orang asli..... kepala hotak lagi katun dari mr bean.......ghentikanlah berbohong...simpan la sikit tabiat menipu rakyat dan sifat kebodohan kepada anak cucu pulak.....

    Nampaknya semacam ada perlumbaan dari ketua-ketua bahagian untuk memberi justifikasi BENGONG mempertahan Si Penipu Najib. Masing-masing berharap dapat durian runtuh kot setiap kali mengampu bapak penipu.

    ReplyDelete
  11. Malu aku orang Johor mempunyai wakil rakyat taraf SIAL! Ni la jadinya bila cakap tak pakai otak! Hoi mangkok hayun... janganlah tunjuk bangang tu didalam alam maya ini.. malu beb..

    ReplyDelete
  12. Bila si mengong mentadbir negara, maknanya negara akan punah

    ReplyDelete
  13. negara dah hampir muflis, hutang negara beratus2 bilion, nilai ringgit munurun dan menurun, rakyat dibebankan dengan gst dan lain2 cukai paksaan, suka2 hati memecat pegawai2 tinggi kerajaan, kadar jenyah meningkat dari hari ke hari angkara pemimpin mereka dengan pelbagai musibah melanda negara yang dulunya Allah tangguhkan........akhirnya menyalahkan pihak lain yang tak pernah lihat dan tengok wang 2.6 bilion.....khakkk tuihhhh!!!! kenapa begitu bebal wahai menteri umno?????

    ReplyDelete
  14. Ramainya BONGOK- BONGOK dari negeri JOHOR !
    Terlalu banyak makan taik agaknya !
    Buat malu BANGSA JOHOR !

    ReplyDelete
  15. Wahai anak jawa johor ,walaupan ramai yang kau senaraikan yang bodoh dan banganag tetapi masih ada sebiji mutiara dari johor,sepatut orang Johor naikan dia menjadi PM Malaysia ini dan dia dah melihat akan akibatnya sekiranya memrintah mengikut Nafsu syaitan.Tolonglah naikan Mahyudin menjadi PM baru tentu mendapat sokongan ramai dari rakyat Malsysia.

    ReplyDelete
  16. BAHALOL DATOK TAK ADA BATAS NYA

    Ingat Rakyat BODOH macam DATOK jugak

    Kepala Otak !!!!!!

    Anak siapa ni yang Baghal ??????

    ReplyDelete
  17. Tak kiralah siapa pun pemimpin umno yg jadi PM tetap mengarut. Kerajaan yg ada hari ini patut ditukar kpd kerajaan baru. Pemimpin umno bertahap bangang, korup, kroni dll. Bangkit rakyat semua tumbang kerajaan umn* yg zalim..................

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa