Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, October 13, 2016

Biar betul: Kapal terbang mendarat kecemasan kerana 'anu' wanita berbau

Kapal Terbang Mendarat Kecemasan Kerana Kemaluan Wanita Berbau
ByAl Posted on October 11, 2016 
“Saya fikir ada sesuatu merangkak dalam dia dan mati, berbau seperti kain tenun bercampur tahi cirit-birit” kata penumpang Jamal yang berada dalam penerbangan ke Washington DC apabila penerbangannya terpaksa mendarat awal.

Dipetik di TMZ Breaking, Penerbangan United Airlines 193 ke D.C. terpaksa membuat pendaratan kecemasan selepas orang ramai jatuh sakit disebabkan bau v@gina penumpang Larissa Jones.

Beberapa penumpang mula jatuh sakit dari bau dan memaklumkan kapten dan beliau memutuskan untuk membuat pendaratan kecemasan di Charlotte, North Carolina. Krew Hazmat datang ke kapal terbang untuk menyembur anti-infeksi.

“Saya tidak boleh percaya dia akan datang ke kapal terbang berbau seperti itu, saya perlu menyaman syarikat penerbangan ini bagi kesakitan dan penderitaan, saya fikir saya akan mempunyai mimpi ngeri, saya bersumpah saya fikir saya berada dalam zon twilight” – Pramugari Kapal Terbang.

Kapal terbang tersebut mendarat di Charlotte dan Larissa telah dibawa ke hospital tempatan untuk memastikan dia masih hidup kerana berbau seperti mayat. - sumber

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa