Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, October 3, 2016

Kalau kita nak nampak kuat, kita mesti berkawan dengan orang yang lemah atau pondan!

Walau pun parti tok letak calon bertanding di Kerusi Pkr seperti di Sg Acheh, walau pun parti tok tuduh calon Pkr edar pil kuda di Terengganu, wlaupun parti tok sokong TSKI sebagai MB Selangor yang dipecat dari Pkr, walau pun guru tok kata Azizah tak layak jadi MB Selangor, walau pun parti tok pernah cuba berunding dalam kelambu dengan amno di Selangor selepas Pru tahun 2008, walau pun parti tok desak Us. Ahmad Awang di Perak agar parti tok bergabung dengan amno pada tahun 2009, walau pun guru tok halau Anwar sewaktu Anwar bertemu guru tok di Terengganu bagi berunding isu MB Selangor selepas Kajang Move, walau pun dalam muktamar parti tok siap ada doa laknat kpd Pkr kerana buat Kajang Move, dan banyak lagi sebagai bukti guru tok jujur dalam bertahalluf...

Atas kesemua faktor di atas, maka parti tok perlu kepada kawan-kawan yang jujur seperti parti tok. Maka, tok harap kawan seperti Ikatan yang mempunyai ahli 100 orang ini, memudahkan parti tok berunding kerusi dengan Ikatan.  Kompom Ikatan akan patuh kpd guru tok.

Kalau kita nak nampak kuat, kita mesti berkawan dengan orang yang lemah atau pondan.

TOK USIN UG CEROI

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa