Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, October 8, 2016

RPK kaki penipu

RAJA PETRA KAKI PENIPU DAN OTAK UDANG!!

Hakikatnya raja petra @ 'kerbau gila' ni memang kaki penipu!! Dia ni berotak udang tetapi kebijaksanaannya hanyalah mereka-cerita secara imaginasi rambang!!

'Kerbau gila' ini adalah seorang yang amat bacul dan penakut!! Saya cabar dia balik ke Malaysia dan lawan secara semuka sekiranya dia berani serta hebat!!

Kerja 'mangkok hayun' ini hanyalah mencipta skrip palsu yang penuh dengan elemen penipuan seolah-olah dia tahu segalanya!! Bacalah artikel atau penulisan sampah 'kerbau gila' ini yang lepas!! Semua skrip-skrip yang direka-cerita olehnya hanyalah dipenuhi dengan karangan penipuan yang tidak berasas!!

Ini yang saya nafikan!! Macamana dia boleh tahu setiap ungkapan titah KDYMM Tuanku Agung dan YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad?!

*Saya yang mengiringi YABhg Tun Mahathir Mohamad ke Istana Anak Bukit pun tak boleh masuk menemani bekas perdana menteri ketika mengadap secara empat mata dengan KDYMM Tuanku Agung, apatah lagi boleh tahu isi perbualan tersebut??!!*

Secara jujur bila saya mengiringi YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad dan menunggu di luar dewan perbincangan; sudah pastilah saya tak tahu butiran perbincangan tersebut!!

Yang hairannya, 'kerbau gila' dari Manchester, United Kingdom ini boleh tulis setiap patah perkataan yang diperbualkan oleh YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad dengan KDYMM Tuanku Agung!! Ini amat menghairankan!!

Lihatlah betapa hebatnya kegilaan 'kerbau gila' dari Manchester ini!! Bila saya tak dengar perbualan di antara YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad dengan KDYMM Tuanku Agung; sudah pasti saya mesti bercakap jujur serta tidak boleh menipu macam 'kerbau gila' itu!!

Insya-Allah saya akan tulis surat kepada pihak pentadbir Istana Anak Bukit untuk menyiasat samada Istana Anak Bukit ini telah dipasangkan dengan mesin rakaman audio yang boleh sampai ke pihak 'kerbau gila' di Manchester!! Kalau tidak macamana dia boleh ungkapkan setiap patah perkataan yang dititahkan oleh KDYMM Tuanku Agong!!

Bila baca penulisan sampah raja petra @ 'kerbau gila' ini; saya terus menjadi gusar dan mengesyakki seolah-olah Istana Anak Bukit kemungkinannya telah dipasang dengan mesin rakaman perbualan!!

Namun kita tidak perlu hairan sangat kerana 'kerbau gila' ini adalah makhluk dari spesis gila kelas pertama!! Kepakarannya, dia boleh tulis tanpa lihat dan dengar pada fakta hakikat tetapi berjaya buat karangan sampah lagi haprak!!

*Mereka ini semua adalah dari kalangan penipu!! Begitu juga dengan kenyataan media najib tun razak @ lanun bugis yang menipu keseluruhan rakyat malaysia dengan menyatakan pertemuan tersebut berlaku di istana di pulau langkawi!!*

Suruh raja petra balik ke Malaysia untuk berhadapan dengan saya secara semuka kalau dia berani!! Macam saya kata tadi 'kerbau gila' ini hanya berani tabur fitnah dari jarak jauh saja!!

Hakikatnya, Raja Petra @  'kerbau gila' kelas pertama ini tak perlu dilayan kerana beliau adalah makhluk dari spesis haprak yang tiada kredibiliti langsung!! Kalau dah lari keluar meninggalkan tanahair tercinta ini; beliau juga tidak layak untuk mengupas tentang perkembangan politik tanahair!!

Makhluk dari spesis gila kelas pertama ini jugalah yang pada suatu masa dahulu pergi berjumpa dengan YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad di York House untuk cerita mengenai keburukan Najib Tun Razak dengan Rosmah Mansor!!

'Kerbau gila' ini boleh berubah-ubah dalam sekelip mata bergantung pada jenis dedak yang nak disumbat ke dalam lubang mulut, hidung serta telinganya!!

*Sebab itulah Najib Tun Razak pun panggil raja petra ini sebagai kaki penipu!!*

Dato Sri Khairuddin Abu Hassan
7 oct 2016

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa